Songfestival #6

Door een link va telegraaf te delen die niet linkt naar een artikel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ja, dit is top! :confetti_ball::women_with_bunny_ears:

7 likes

ja dit gaat echt een gat slaan in mijn lente. Wat gaan we doen met al deze vrije tijd?!

Maar echt meeega trots op AVROTROS, was tot op het laatste moment bang dat ze toch mee zouden gaan doen (want “wapenstilstand” ofzo). Zo’n duidelijk statement doet me echt heel goed.

3 likes

oké maar ff

was dit ook gebeurd zonder de diskwalificatie van joost? ik denk het niet

AVROTROS ligt vanaf dat moment al op ramkoers met de EBU, eerder dan de andere terugtrekkende landen. ik zie ze niet zonder dat hele drama dezelfde keuze gemaakt te hebben.

alsnog applauswaardig maar denk ergens ook dat zonder deze geschiedenis de NL omroep nooit dit had gedurfd

14 likes

Dit gaat echt helemaal uit de hand escaleren. :smiling_face_with_tear:

Dit claimt Spanje nu.

13 likes

Ik vraag me af of de huidige bezuinigingen bij de NPO ook meespelen. Scheelt toch weer 500k voor avrotros, waarvan 250k belastinggeld.

3 likes

was te verwachten

1 like

Teleurstellend

3 likes

IJsland doet ook niet mee! Toch nog eentje bijgekomen

8 likes

Haha Hatari reeds in 2019:

Nu heb ik zin om Hatari te luisteren.

19 likes

hahaha ze hebben dit net zelf ook op instagram geplaatst met deze caption :nail_care:

20 likes

vind het overigens wel typerend dat van de landen die zijn teruggetrokken er (in ieder geval) 3 artiesten ook directe aanvaringen hebben gehad met de israelische delegatie/overheid afgelopen jaren. iig NL Ierland en IJsland (hatari 2019 idd). bijna alsof een directe aanvaring belangrijker is dan de genocide

wel vertrouwen in ierland en spanje die voelen meest oprecht

7 likes

Ik zie nu dat 11 van de 16 deelnemers van de nationale finale in Portugal hebben gezegd dat als ze naar het songfestival mogen, ze niet zullen gaan. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

https://www.reddit.com/r/popculturechat/s/TNHasQJzoc

Nemo stuurt trofee terug

18 likes

Lol dat wordt wat dan

22 likes

Was eigenlijk niet van plan om te gaan kijken, maar ben wel benieuwd naar deze shitshow.

5 likes