Ik ook echt nog niks, had niet eens door dat het volgende week al is. Terwijl ik er normaal al maanden naar uitkijk. Gaan jullie wel kijken? Ik weet het eigenlijk nog niet…
Ik weet nog niet of ik ga kijken, zit er zoveel minder in dan andere jaren. Maar ik geloof ook in finland.
Montenegro stelt me weer niet teleur dit jaar. Zij hebben echt legendarische inzendingen gehad, echt mn favo land.
Denemarken, zweden en oekraine hebben me al teleurgesteld in hun nationale selecties, dus hun nummers zijn het nu per definitie niet.
Bulgarije lekkere banger(anga).
Het duurde bij mij ook echt een tijdje voor ik er in kwam, maar nu zit ik er helemaal in. Mijn favorieten zijn Noorwegen, Luxemburg (hoewel ik de repetitiebeelden echt vond tegenvallen) Armenië en Kroatië.
ja blijft vermakelijke tv, maar casual op laptop in bed ipv met vrienden kijken
tbh heb ik vooral ook zin om te zien hoe erg Israël gaat floppen dit jaar😂 ze hebben eindelijk niet meer zo’n obvious propagandanummer en de staging is belachelijk lelijk en goedkoop
Waar wordt het eigenlijk uitgezonden?
Ik heb er normaal zo’n zin in en check alle liedjes vooraf. Dit jaar kijk ik niet; ik merkte vorig jaar al dat ik een dubbel gevoel had door de deelname van Israel en toen besloten dit jaar te boycotten als ze nog meedoen. Met de laffe reactie van de songfestival directeur erbij (nieuwsuur interview) voelt het niet goed om te kijken
Precies dit. Bijzonder ook hoe algoritmes dan werken, want omdat ik zelf nog niks opgezocht heb heb ik ook nog niks voorbij zien komen. Vind het eigenlijk ook wel jammer, want kan altijd erg genieten van het ESF. Hoop dat er overal veel minder mensen kijken en dat de EBU zo ook een signaal krijgt vanuit het publiek, maar dat zal vast tegenvallen. Net zoals de publieksstemmen voor Israël (hoewel ik wel op de NOS las dat die zanger een officiele waarschuwing heeft gekregen omdat hij mensen opriep tot de maximale 10 stemmen voor hem te doen, pffff).
Haha, ze zijn alweer op hun vingers getikt…
Ik ga niet kijken, kan er niet van genieten dat ze Israel er weer niet uit hebben gegooid dit jaar. Als ik de liedjes luister denk ik alleen maar, waarom vinden deze mensen meedoen belangrijker dan een boycot tegen Israel
Heb een paar nummers geluisterd en ik vind dat nummer van Finland ook echt 1000x niks dus dit was toch geen jaar voor mij geweest. Ik gun het Denemarken wel
Dit jaar ga ik voor het eerst sinds ik kijk een jaar overslaan. Heb ook echt 0,0 het Songfestival gevoel wat ik normaal wel heb.
Het is echt bizar hoe erg ik geen kut meer geef om het Eurovisie. Ik heb het echt iets van 20 jaar altijd gekeken, elke keer met vrienden en heel ding steeds en nu al 3 jaar weet ik amper dat het plaatsvind.
Dat Land verpest echt altijd alles voor iedereen ![]()
Idem hier. Heb met een vriend met wie ik al jaaaaaren alles volgde besloten dat we de 1e editie die we ons alle 2 kunnen herinneren gaan terugkijken (2003 met Sertab).
Dat is ook wel een goed idee! Misschien ga ik 2007 wel kijken. Legend Verka, de Belarussische Diana, Moldavië die het eigen verblijf/reis/zoiets moest betalen, Spaanse boyband, DJ Bobo, en wij hadden gewoon een goede inzending dat jaar die veel te laag eindigde. Echt onverdiend. Verder wel een topjaar.
Gewoon op npo 1 maar dan met nos als omroep
Heb dit jaar ook nog niks gezien of geluisterd, maar ga wel nu kijken.
Deze voorbeschouwing doet me echt denken aan het sinterklaasjournaal ![]()
moldavie hofleverancier van BANGERS
Waarom zit hier geen leuke dansje bij? Echt zo’n dance break muziek
dit wordt sws zwedens slechtste resultaat van afgelopen 15 jaar
Ik vind al die lichtflitsen wel heel rot kijken hoor hoop niet dat dit keer het weer net zoveel is als vorig jaar. wel lekker nummertje.