Jeetje, hoop voor jullie dat het doorgaat!
Pffff wat een drama dit songfestival. Ik hoop echt dat ie niks heftigs heeft gedaan wat echt niet door de beugel kan. Zou zo jammer zijn allemaal. Ik heb nog helemaal een fondanten Joost klein zitten maken EN die stomme vogel de afgelopen week voor een taart voor vanavond
Hoe is de sfeer ter plekke? Ronduit kut
Ik lach even maar het is om te huilen
over het algemeen wordt in zweden (volgens mij!!! geen jurist) wel sneller iets als strafbaar gezien dan in NL
Ah ja daar begint het verdedigen alweer! Zouden jullie ook zoveel begrip tonen als het om een vervelende boomer van een voetbalprogramma zou gaan of geldt dit alleen voor heilige Joost?
“Anders mag je niet meer op mijn feestje komen ”
Ja kun je hier live verslag doen vandaag?
Ben benieuwd of iedereen daar zo veel met dit incident bezig is, of alleen wij Nederlanders.
Hahahaha gelukkig kan mijn persoonlijk songfestival leed mensen nog een beetje laten lachen haha
Foto!!
op reddit lijkt het alsof het niet alleen nederlanders zijn die ermee bezig zijn. en ik hoorde net ook een uitgebreide update erover bij studio brussel
Denk dat er hier weinig mensen zijn met verstand van het Zweedse strafrecht
Edit: spuit 11
Hahaha wou het posten als het af was allemaal maar als hij dadelijk een vrouw heeft gehoekt en een kind de lucht in heeft geschopt ofzo weet ik niet meer of ik het nog wel moet maken die taart haha
Oja maar België was sowieso al obsessed met Joost Klein toch
Dan kun je er altijd nog op slaan met de deegroller en er wat anders van kleien
Misschien was het een heel vervelend kind
Ja ik reageer toch ook specifiek op de post van Branko? En op alle likers van die post want blijkbaar zijn veel mensen het ermee eens.
Je hoeft niet heel veel verstand te hebben van Zweeds strafrecht om te weten dat dreigen met geweld in bijna elk land wel strafbaar is. Dat is echt niet alleen bij doodsbedreigingen hoor.
Zo echt. Ik voelde ook zijn ergernis tijdens die domme persco met dat domme wicht uit Dat Land. Ik zou zooo gefrustreerd zijn de hele tijd.