Lol heb je die Reddit gezien, mensen aan de andere kant van de wereld liggen hier om 5 uur 's nachts om te huilen
Edit: zelfs de New York Times schrijft erover hahaha
Lol heb je die Reddit gezien, mensen aan de andere kant van de wereld liggen hier om 5 uur 's nachts om te huilen
Edit: zelfs de New York Times schrijft erover hahaha
Ik was gisteren in de Euroclub in Malmö (club die er speciaal voor esf fans een weekje is) en de sfeer was net zo goed als eergisteren. Gewoon blije feestende mensen. Ik was er niet heel lang maar er was toen ik er was, geen speciale aandacht voor Europapa, heb het toen iig niet eens voorbij horen komen. Denk wel dat veel mensen deze toestand volgen maar niet zo intens als wij Nederlanders (wat me ook logisch lijkt, het zou mij ook minder boeien als het om een ander land zou gaan).
In de zaal van de repetities wel veel steun voor Joost natuurlijk, zoals we hebben kunnen horen op alle filmpjes.
wel leuk dat we collectief (samen met de Reddit community vooral) zowel de Eurovision, EBU, nu.nl artikel en rtl artikel uit de lucht hebben weten te krijgen door allemaal tegelijk te bezoeken
ben hier wel weer heel benieuwd naar!! <3
Ja Dat Land heeft hooghartig doen en onder je huid kruipen qua pers echt geperfectioneerd, het is echt zo lastig om ze niet in de kaart te spelen.
Merkte het bij mezelf ook toen ze donderdag doorgingen, heb echt ff tegen mezelf moeten zeggen oké het is maar een songfestival, dit is hun hele doel dat je je zo laat opfokken en zij uiteindelijk slachtoffer kunnen spelen en de steun krijgen van mensen die alleen het eindresultaat (het geweld van Joost) en niet de aanleiding zien.
Je moet het vanavond echt maar gewoon zien als een absurdistisch stukje geschiedenis dat je gaat meemaken, anders heb je alleen jezelf ermee en speel je hun en de EBU (door driftig strategisch te gaan stemmen) recht in de kaart.
Als het echt om een bedreiging gaat (of iets anders onbenullig), dan denk ik dat Joost hier alleen maar profijt van heeft. Hij is de meestbesproken deelnemer, zelfs de new york times noemt zân naam.
Al die mensen gaan natuurlijk toch even kijken wie die Joost dan is.
Ik had op zn minst fysiek geweld verwacht bij deze heisa. Ben nu wel benieuwd wat hij gezegd heeft.
Hij is in ieder geval niet fysiek geweest volgens zweedse media
Hadden ze hem gister niet beter gewoon wel mee kunnen laten doen? En het dan zelf achter de schermen rustig uit kunnen zoeken om vervolgens een duidelijke boodschap te kunnen brengen⊠dit duurt nu echt gewoon al 19!!! uur?
Edit: en al die heisa zorgt er denk ik ook voor dat als er een beslissing genomen wordt uiteindelijk dat kijkers/stemmers dusdanig beĂŻnvloed zijn door alle speculaties dat het geen eerlijke wedstrijd meer gaat zijn?
Trouwens is nergens bevestigd dat het om Joost gaat, toch? Het kan ook de blauwe vogel zijn.
Ik denk dat veel culturen een dreiging in deze orde (âik ga je hoekenâ) wel kunnen begrijpen en er misschien weinig steun is vanuit andere delegaties voor een uitsluiting. Nederlanders zijn vrij direct, Sure misschien zijn de Britten en Duitsers nu wel in shock (en de Amerikanen die het via de scum/daily fail volgen), maar denk dat de meeste Europese landen dit niet heel shockerend vinden.
Wel soft van Dat Land dat ze dit soort intimidatie praktijken nog niet hebben ingezet tegen de Balkan en Kaukasuslanden. Probeer maar eens zo stoer te doen tegen een Serviër.
Huh nou volgens mij was dat al wel gelijk duidelijk toch
Er staat op Nu bv wel echt de naam Joost en niet iemand van zijn team of delegatie etc
Iedereen roept hier ook maar wat hĂš jezus haha
Haha mijn vriend zit naast me mee te lezen en die zegt precies hetzelfde.
(Maar wel meelezen!!!)
misschien heeft ie met kk gescholden en denken mensen nu dat hij ze kanker toewenst. neeheee is gewoon cultuur
Jongens wat is een olaga hot
Een zin die je nooit dacht uit te sprekenâŠ