Nee
Nul procent
Nee
Nul procent
Wacht nog maar af, ik heb nog hoop. Of ja niet op Joost maar dat er iets staat te gebeuren
Haha ja lol want ‘Europe, let’s come together!!!’ Kijk eens hoe eensgezind we zijn door dit hele gezeik.
Gaat niet gebeuren.
Maar zou iemand oprecht iemand gaan bedreigen in de hoop dat hij gediskwaliceerd wordt? Of bedoel je dat die betreffende vrouw ‘meedoet’ en zij het ook faket?
Kan me niet voorstellen van iemand die zo blij is dat ie mee mocht doen met het songfestival zoiets riskeert
Wat is dit voor cryptisch bericht haha.
Maar misschien wisten zij het niet? Ik kan me zo niet voorstellen dat hij zo stom is om iets te doen om zijn grote droom om zeep te helpen, tenzij hij nooit de intentie heeft gehad om daadwerkelijk in de finale te staan
Ik weet het, extreem vergezocht
Ja als in, nu andere landen niet komen opdagen, het maakt het wel spannend. Misschien is het ook niks
Ja dan had ie ook gewoon naar huis kunnen gaan ipv risico op vervolging in Zweden. Sorry maar je snapt toch zelf ook wel dat dit echt een gevalletje corona wappie heeft nieuwe complottheorie is?
Ik ben een songfestival wappie sorry
Het is toch raar om vrolijk punten te staan geben aan de rest alsof er niks aan de hand is? Sorry gediskwalificeerd dan ook geen punten vanuit NL (ik weet dat het niet zo simpel is)
Joost Klein is het nieuwe spoor 6 op Utrecht Centraal
Ik snap het wel, ik dacht gister nog “het zal toch niet een joost prank zijn?”.
Maar het neemt wel gekke wendingen, denk niet dat dit zo is.
Oud nieuws
Kijk even een paar posts boven je
Same, kleine man. Same.
Plot twist: gaat over rafah