Songfestival #6

Nee

Nul procent

5 likes

Wacht nog maar af, ik heb nog hoop. Of ja niet op Joost maar dat er iets staat te gebeuren

4 likes

Haha ja lol want ‘Europe, let’s come together!!!’ Kijk eens hoe eensgezind we zijn door dit hele gezeik.

Gaat niet gebeuren.

3 likes

:joy:

Maar zou iemand oprecht iemand gaan bedreigen in de hoop dat hij gediskwaliceerd wordt? Of bedoel je dat die betreffende vrouw ‘meedoet’ en zij het ook faket?

Kan me niet voorstellen van iemand die zo blij is dat ie mee mocht doen met het songfestival zoiets riskeert

1 like

Wat is dit voor cryptisch bericht haha.

4 likes

Maar misschien wisten zij het niet? Ik kan me zo niet voorstellen dat hij zo stom is om iets te doen om zijn grote droom om zeep te helpen, tenzij hij nooit de intentie heeft gehad om daadwerkelijk in de finale te staan

Ik weet het, extreem vergezocht

1 like

Ja als in, nu andere landen niet komen opdagen, het maakt het wel spannend. Misschien is het ook niks :joy:

4 likes

Alsof we dood zijn :clown_face:

17 likes

Ja dan had ie ook gewoon naar huis kunnen gaan ipv risico op vervolging in Zweden. Sorry maar je snapt toch zelf ook wel dat dit echt een gevalletje corona wappie heeft nieuwe complottheorie is?

5 likes

Ik ben een songfestival wappie sorry

10 likes

Het is toch raar om vrolijk punten te staan geben aan de rest alsof er niks aan de hand is? Sorry gediskwalificeerd dan ook geen punten vanuit NL (ik weet dat het niet zo simpel is)

4 likes

Joost Klein is het nieuwe spoor 6 op Utrecht Centraal

18 likes

1 like

Ik snap het wel, ik dacht gister nog “het zal toch niet een joost prank zijn?”.

Maar het neemt wel gekke wendingen, denk niet dat dit zo is.

1 like

Oud nieuws

5 likes

Kijk even een paar posts boven je

3 likes

Ben benieuwd of dit over de vermiste acts gaat btw (dit was voor de show) - hij praat maar kan het niet verstaan :sob: maar hij doet wel nep janken na dus ik ga er vanuit dat hij mensen nadoet/ze zielepieten noemt

2 likes

Same, kleine man. Same.

2 likes

Plot twist: gaat over rafah

3 likes

Is Joost toch de Katniss van ESC?

26 likes