Ondertussen hebben de Wikipediamods het er lekker druk mee als je de edit history van Österdal bekijkt:
Ongeveer elke 10 minuten moet er verwijderd worden dat hij supporter van genocide en murder is, must resign, ruined eurovision etc lol
Ondertussen hebben de Wikipediamods het er lekker druk mee als je de edit history van Österdal bekijkt:
Ongeveer elke 10 minuten moet er verwijderd worden dat hij supporter van genocide en murder is, must resign, ruined eurovision etc lol
Ja gewoon doen! Jouw eerdere creatieve posts met sf decoraties waren ook altijd zo leuk om te zien!
Nee, alles zo schimmig mogelijk
Vraag het me sterk af of dat gaat gebeuren
Zwitserland, Ierland en Griekenland zijn blijkbaar niet komen opdagen bij flag parade in rehearsal
ja dit @Lemongrab
Omg omg
Nemo stond gisteren wel op een vrolijke selfie met die Israelische journaliste Keren die kandidaten lastigvalt, dat viel me tegen van hem, maar het is wel een goed teken dat hij er niet bij was I guess?
Ja dat viel me ook al op
Honest Vocal Cunt zegt op twitter hetzdlfde!
Meanwhile EBU:
Honest Vocal Cunt the MVP of Eurovision
Douze points
Sorry als er al iets vergelijkbaars gepost is, maar ik zit met mijn kont in de sauna en ben speciaal hiervoor naar mijn kluisje gerend zou er niet ergens een kans zijn dat dit vooropgezet is? Joost en crew roepen al weken dat er iets spectaculairs gaat gebeuren wat nog nooit is vertoont, joost zei na de tweede halve finale donderdag "na vandaag zijn jullie van me af’ (toen was al bekend dat hij door was) en zo zijn er meer vage dingen. Hier haalt hij misschien meer publiciteit uit dan uit een top 10 plek, kijk alleen al naar zijn insta volgers.
Niet?
Lijkt me vergezocht
Ik ben over mijn vete met Zwitserland (als land überhaupt) heen. 🫡🫡🫡
Nee, het is niet alleen Joost, er zit nog een heel team achter. NPO of AVROTROS zou hier nooit mee akkoord gaan.
I know, ik probeer mijzelf op te vrolijken