MENSEN ER IS WEER TEA
Love wel hoe ze het altijd weten te verdraaien alsof het hun eigen keuze was
Waarom laten ze het doorgaan. In plaats van verbroederen, zijn de gemoederen nog veel erger bekoeld…
Ik vraag me echt af of Nikki een statement gaat maken, een mini sneertje, of stil blijft tijdens punten geven, of gewoon de schone schijn ophoudt. Ben heel erg benieuwd, zou niet in haar positie willen zitten nu geloof ik
Zit te veel geld in
Maar is Joost al vertrokken?
Kan geen draaiboek tegenop hahahaha
Als er iemand dit professioneel kan oplossen is het Nikkie wel
Beloofd wat voor volgend jaar. Tenminste als er volgend jaar een Eurovision is
Ik denk eigenlijk dat die Martin gewoon onze punten gaat opnoemen
Ik wil dat Joost zelf dat gaat doen. Als middelvinger naar de ebu
Misschien vermomd ze zich wel als Joost.
“Wij zijn zo professioneel en doen nooit iets verkeerd en blijven nu ook rustig en zeggen niets. We bemoeien ons nergens mee en focussen ons op de show terwijl we nu gewoon voor onze veiligheid moeten verplaatsen naar een speciale kamer. Wij zijn altijd de victim en niemand mag ons terwijl we ze helemaal niets hebben misdaan. Iedereen heeft problemen met ons. Maar wij zijn de sterkste op de aardkloot en zijn nergens bang voor en #strongindependent #wedontneedhelp #huiliehuilie.”
0 stemmers
Nee, Ik volg de updates wel via Twitter
Jazeker, ik kan echt niet wachten om te zien of het helemaal misgaat live
nee maar kan iemand hier de taak op zich nemen om mij ff te taggen wanneer er iets noemenswaardigs van statement/protest gebeurd?
Ja ik hoop eigenlijk echt op een complete drama liveshow. Soort van Ik Vertrek aflevering maar dan live
Ik hoop vooral dat israel na dit crisisoverleg wordt weggestuurd.
Denk dat er tijdens de show niet zoveel gaat gebeuren eigenlijk.
Mijn oren