Ik vond toen al dat Alessandra had moeten winnen maar nu vind ik haar helemaal een queenie
Ik hoop dat joost na dit crisis overleg tóch mee mag doen. Zou het??
Ik heb daar net lang over nagedacht en ik ga de puntentelling niet kijken. Misschien de liedjes, maar daar denk ik nog even over na. Maar die puntentelling, vooral de televoting, gaat, denk ik, laten zien hoe racistisch en extreem-rechts van alle landen in europa ook in dit evenement is doorgedrongen. En dat kan ik niet aanzien.
De stem op Israel is namelijk geen oprechte steun voor dat land, maar vooral een uiting van haat tegen moslims en ik krijg er echt buikpijn van.
Nee dat sws niet
Pfoe dit is precies mijn gevoel idd, 1 grote uiting van Islamofobie in Europa.
Ik heb afgesproken om met vrienden te kijken en heb daar ook wat dingen voor verzet dus ben wel van plan dat door te laten gaan. Maar puntentelling wordt echt heel ongemakkelijk vrees ik
Tegeltuintje-update
We hebben er meerdere aangelegd! Die van mij is 1 tegel haha heb niet zo veel ruimte maar vind ‘m zo lief! Bij de buren allebei 15 tegels ongeveer
Hoe is het met de joostjuice?
Petitie om Joost toch nog mee te laten doen: https://chng.it/pkhHFv27Tb
Geen idee hoeveel dit uithaalt maar ik dacht ik deel het even hier. Zou eigenlijk liever een petitie tekenen om Israël eruit te gooien
Slimane just said a speech and refused to do his acapella part during the family show. About peace.
https://twitter.com/gjkooijman/status/1789294222341816827
Ohhh shit
Meer info:
SLIMANE SPEECH
“We need to be united by love and peace. Everyone wants to sing their song but they want to be united by love and peace.”
His mic was turned off initially - but then someone turned it back on.
Je tuintje staat er goed bij meid!
Qua update, het is (weer) een grote zooi met crisisoverleg. Ebu hangt niet echt de bloemetjes buiten alleen.
Nee het is voor mij compleet verpest en alle nummers heb ik door de halve finales ook wel gehoord.
Thanks kastanjeboom!!
Oe nou ben benieuwd, ga bij iemand in een nog grotere tuin zitten kijken straks we zien het wel!
Is er niet een petitie om Israhell te diskwalificeren?
ja denk dat het vanavond los gaat met acties van artiesten hoor
wat hebben ze nog te verliezen (behalve haat door dom rechts)
Vooral de big six, krijgen ze boete? success met het vinden van een nieuwe partner
Zin annnn
Ik hoop gewoon dat het ONTZETTEND ongemakkelijk wordt. Maakt me verder niet uit wie of hoe, maar gewoon dat je er amper naar kan kijken.
ja en denk dat de hele financiering door zionistische sponsors na het evenement ook wel onder de loep genomen gaat worden.
jij hebt de grootste 180 gemaakt hier van “geen zin meer dit jaar” naar “ZIN ANNN”