Ze straffen niet alleen Joost maar heel Nederland. Ons hele land wordt gewoon eruit gegooid, terwijl het onderzoek nog niet eens is afgerond. Hij had niet die vrouw moeten bedreigen nee en het is onaardig, maar om dan gelijk het hele land te straffen slaat toch helemaal nergens op? Ze hadden hem gewoon moeten laten optreden in de finale en daarna kunnen ze altijd nog maatregelingen treffen. Snap er geen reet van. En idd tegen Israel doen ze natuurlijk niks
Het is nu aangepast en staat op ‘new’!
17.45 persmoment AVROTROS in Malmö
Volgens Aran (sorry) komt AvroTros om 17:45 met een persmoment in Malmo. Klinkt als een persconferentie?
Waar dan te zien??
Dankje! Ik vind het zo erg. Wij hebben Joost echt ontdekt afgelopen maanden en luisteren elke dag naar zijn muziek. Ik heb zoveel sympathie voor hem omdat hij in een lied zegt ook Borderline te hebben (ik ook). Ik zou het zo erg vinden om te zien dat zo een “held” (voor mij) dan een klootzak blijkt te zijn (als dat zo is)
Ja want jarenlang een redactie terroriseren met burn-outs en depressies van mensen als gevolg is hetzelfde als deze opmerking? Gaat er helemaal niet om dat deze opmerking niet oké is en bedreigend kan overkomen en kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen dat hij gediskwalificeerd is, maar alles op een hoop gooien onder dezelfde noemer slaat toch helemaal nergens op. Dit soort opmerkingen ondermijnen echt de ernst van onveilige werkomgevingen en de gevolgen daarvan
Dat kan ook cultureel anders liggen dan in Nederland.
Dat van een hoek geven komt van mij he? Dat was gewoon pure speculatie. 0,0 op waarheid berust. Ik luid even een kaassoufflé alarm hier.
Ohhh spannend
Waarschijnlijk neemt de organisatie haar klacht pas in behandeling als ze ook echt aangifte doet (en of dat dan de beste keuze is is natuurlijk aan haar). En dan is dat verder de normale procedure.
Overigens, als ik dit tegen iemand zou zeggen met het idee van straks raak ik je als je in de weg loopt, en diegene doet dan aangifte tegen mij. dan zou ik denk ik ook denken fuck een publieke spijtbetuiging wtf wordt mij gemaakt.
Dus mogelijk is dit totaal geëscaleerd.
Ik ben benieuwd!
Als dit bovenstaande waar is, snap ik wel dat avrotros het disproportioneel vindt.
Als mijn werk is: zorgen dat alles vlotjes verloopt voor andere mensen die iets (in hun ogen) belangrijks moeten doen en ik stond telkens op een onhandige plaats, dan had ik die opmerking achteraf misschien zelfs terecht gevonden. Ook al zou ik vinden dat het op een andere manier had gemoeten.
Bron?
Staat op X van songfestival. Maar nog niet op AVROTROS zelf… edit nu wel
jezus als dit het echte en hele verhaal is mag EBU wat mij betreft imploderen (anders ook hoor maar om andere redenen)
Staat ook op de Instagram van Avrotros!