Songfestival #6

Benieuwd naar de nationaliteit van deze cameravrouw. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit er eentje van de productie zelf was, want materiaal wordt toch nergens gebruikt in Eurovisie-uitingen?

9 likes

DE FIK ERIN

5 likes

Ik ben boos, nu wil beelden zien, nee echt echt wat

4 likes

Ja als dat zijn letterlijke tekst in deze context geweest is lijkt me dat toch de meest logische interpretatie van ‘next time I’ll hit you’? Ik zou dat ook opvatten van yo ik loop tegen je aan en niet ik sla je op je bek. Als het dit echt is dan vraag ik me echt af hoe dit zou belachelijk heeft kunnen escaleren.

Edit: Oké zie nu het statement en lijkt toch om iets anders te gaan

2 likes

misschien deed hij zn dansje, blijf hier tot ik dood ga

5 likes

Hier klopt toch niks van

Ik denk dat er heel veel rondom het Eurovisie gefilmd wordt ‘voor het geval dat’ dus backstage beelden, of bloopers enzo. Vaak doen ze dat voor extra social content of een documentaire ofzo!

6 likes

Zou dit trouwens net zo spannend zijn om te volgen als de maanlanding? Gaan we dit later aan onze kinderen vertellen?

6 likes

Ik ben ook ZO boos

2 likes

Zijn droom in duigen door dit
 heel triest, wat een organisatie

12 likes

Weet jij nog waar je was toen Eurovision implodeerde?

6 likes

Ik vind het jammer dat de anderen artiesten niet protesteren door niet mee te doen. Ze gaan toch niet allemaal winnen wat heb je te verliezen.

3 likes

Mijn hemel wat is dit! Wat een onzin om hem hiervoor te diskwalificeren!

4 likes

Maakt het uit waarom hij dat niet wilde?

6 likes

Zullen ze door alle wurgcontracten wel niet kunnen maken

1 like

Werk je bij Julia’s pasta en heb je net met iemand over deze chaos gesproken? Hoi! :wave:

38 likes

Maar jeetje, waarom duurde het onderzoek ook zo lang? Waarom heeft ebu al die tijd niks naar buiten gebracht. Waarom hebben ze nog een dag gewacht en hem toen gediskwalificeerd. Waarom uberhaupt gediskwalificeerd.

Ik heb nog steeds zoveel vragen.

9 likes

Joost werkt maandenlang al tering hard voor deze shitshow. Voor joost was het dus geen veilige werkomgeving zo. Dit is zo oneerlijk.

7 likes

Wat niet is kan nog komen, misschien wachtten zij ook eerst op meer informatie

Kunnen we niet ervoor zorgen dat Joost volgend jaar of het jaar daarna weer terug mag?

4 likes