Songfestival #6

Ik had echt een veel dramatischer tafereel in m’n hoofd ontwikkeld :smiling_face_with_tear:

4 likes

Hij zou een klacht moeten indienen omdat hij dus duidelijk aangaf geen camera in zijn gezicht te willen.

15 likes

Ja ik ben benieuwd hoe hij erover denkt nu

2 likes

Is ergens de persconferentie te zien?

3 likes

Je zit na zo’n optreden ook vol adrenaline natuurlijk. Daarnaast moet hij kennelijk snel weer in de green room zijn, als iemand dan voor je voeten loopt is vrij irritant.

7 likes

Statement avrotros. Dus hij heeft niet eens wat gezegd

5 likes

Maar appie eronder :sob:

16 likes

Joost tikt ondertussen bijna 1 miljoen volgers aan op Insta

9 likes

Jemig dit kunnen ze toch niet toelaten???

1 like

Wat achterlijk dat hiervoor een klacht is ingediend tegen Joost.

Als die afspraken echt gemaakt zijn zou ik ook een klacht indienen tegen die cameramensen.

7 likes

Ik hoop dat Joost een goede advocaat in de arm neemt en de EBU aanklaagt voor het creëren van een onveilige omgeving waar je grenzen niet gerespecteerd worden. Een tegenaangifte tegen de EBU is het minimale.

67 likes

Dreigende beweging nadat je grenzen niet worden gerespecteerd = diskwalificatie

Genocide = united by music :clap:t4:

64 likes

Zelfs tijdens mijn rijles ging het terugkerend hierover. Als ik een fout maakte, zei mijn instructrice: ‘Jij mag dit doen, maar als je Joost was, was je gediskwalificeerd’. :smile:

en voelt heel overdreven maar ik vind het gewoon echt zo jammer. Geniet altijd zo van Eurovisie.

15 likes

Maar waar zijn de sancties voor het grensoverschrijdende gedrag van Israhel dan?

7 likes

Waar oma haar RSI heeft opgelopen? Nou, het was vrijdagmiddag 10 mei 2024…

33 likes

What the fuck, ik vind de diskwalificatie nu nog belachelijker??

6 likes

Lois kruidenier haar reactie eronder:
Als ie kinderen had gebombardeerd was er niks aan de hand maar een dreigende beweging gaat de ebu te ver

28 likes

Dus je grenzen worden niet gerespecteerd. Afspraken worden niet nagekomen. Maar omdat je met een bepaalde beweging reageert wordt je gediskwalificeerd? Echt een goede oplossing van de EBU. Bravo. Hopelijk komt er echt nog meer protest ook van andere landen na deze verklaring.

3 likes

Ondertussen clownen zij ook weer door :clown_face:

5 likes

Haha ja alleen al een klacht om zoiets terwijl jij als cameraman/vrouw je niet aan afspraken houdt vind ik echt te achterlijk voor woorden

4 likes