Songfestival #6

Sowieso Joost Klein 2025!

2 likes

Nou als iemand camera in je gezicht drukt en je wilt het niet. Dus je grenzen niet accepteert.

3 likes

Lol alsof hij nog maar iets met deze shitshow te maken wil hebben

Ben er zelf ook wel behoorlijk klaar mee, ga wel ff een andere identiteit zoeken dan eurovisionfan

10 likes

Ik zou dat niet eens willen als ik hem was

6 likes

Het was direct na zijn optreden en hij leek in het allerlaatste stukje al best emotioneel geraakt door het moment/zijn droom in vervulling etc etc. Dus wellicht dat hij daarom geen zin had in gelijk een andere camera op je hoofd terwijl jij even wil verwerken wat zojuist is gebeurd

22 likes

Ik had echt een veel dramatischer tafereel in m’n hoofd ontwikkeld :smiling_face_with_tear:

4 likes

Hij zou een klacht moeten indienen omdat hij dus duidelijk aangaf geen camera in zijn gezicht te willen.

15 likes

Ja ik ben benieuwd hoe hij erover denkt nu

2 likes

Is ergens de persconferentie te zien?

3 likes

Je zit na zo’n optreden ook vol adrenaline natuurlijk. Daarnaast moet hij kennelijk snel weer in de green room zijn, als iemand dan voor je voeten loopt is vrij irritant.

7 likes

als een gek te forummen

4 likes

Statement avrotros. Dus hij heeft niet eens wat gezegd

5 likes

Maar appie eronder :sob:

16 likes

Joost tikt ondertussen bijna 1 miljoen volgers aan op Insta

9 likes

Jemig dit kunnen ze toch niet toelaten???

1 like

en zo te lezen waren er afspraken gemaakt.

Avrotros geeft ook aan dat ze meerde oplossingen hebben proberen te bieden maar dat ebu toch door wilde zetten met diskwalificatie.

1 like

Wat achterlijk dat hiervoor een klacht is ingediend tegen Joost.

Als die afspraken echt gemaakt zijn zou ik ook een klacht indienen tegen die cameramensen.

7 likes

Ik hoop dat Joost een goede advocaat in de arm neemt en de EBU aanklaagt voor het creëren van een onveilige omgeving waar je grenzen niet gerespecteerd worden. Een tegenaangifte tegen de EBU is het minimale.

67 likes

Dreigende beweging nadat je grenzen niet worden gerespecteerd = diskwalificatie

Genocide = united by music :clap:t4:

64 likes

Zelfs tijdens mijn rijles ging het terugkerend hierover. Als ik een fout maakte, zei mijn instructrice: ‘Jij mag dit doen, maar als je Joost was, was je gediskwalificeerd’. :smile:

en voelt heel overdreven maar ik vind het gewoon echt zo jammer. Geniet altijd zo van Eurovisie.

15 likes