Sowieso Joost Klein 2025!
Nou als iemand camera in je gezicht drukt en je wilt het niet. Dus je grenzen niet accepteert.
Lol alsof hij nog maar iets met deze shitshow te maken wil hebben
Ben er zelf ook wel behoorlijk klaar mee, ga wel ff een andere identiteit zoeken dan eurovisionfan
Ik zou dat niet eens willen als ik hem was
Het was direct na zijn optreden en hij leek in het allerlaatste stukje al best emotioneel geraakt door het moment/zijn droom in vervulling etc etc. Dus wellicht dat hij daarom geen zin had in gelijk een andere camera op je hoofd terwijl jij even wil verwerken wat zojuist is gebeurd
Ik had echt een veel dramatischer tafereel in mân hoofd ontwikkeld
Hij zou een klacht moeten indienen omdat hij dus duidelijk aangaf geen camera in zijn gezicht te willen.
Ja ik ben benieuwd hoe hij erover denkt nu
Is ergens de persconferentie te zien?
Je zit na zoân optreden ook vol adrenaline natuurlijk. Daarnaast moet hij kennelijk snel weer in de green room zijn, als iemand dan voor je voeten loopt is vrij irritant.
als een gek te forummen
Maar appie eronder
Joost tikt ondertussen bijna 1 miljoen volgers aan op Insta
Jemig dit kunnen ze toch niet toelaten???
en zo te lezen waren er afspraken gemaakt.
Avrotros geeft ook aan dat ze meerde oplossingen hebben proberen te bieden maar dat ebu toch door wilde zetten met diskwalificatie.
Wat achterlijk dat hiervoor een klacht is ingediend tegen Joost.
Als die afspraken echt gemaakt zijn zou ik ook een klacht indienen tegen die cameramensen.
Ik hoop dat Joost een goede advocaat in de arm neemt en de EBU aanklaagt voor het creëren van een onveilige omgeving waar je grenzen niet gerespecteerd worden. Een tegenaangifte tegen de EBU is het minimale.
Dreigende beweging nadat je grenzen niet worden gerespecteerd = diskwalificatie
Genocide = united by music
Zelfs tijdens mijn rijles ging het terugkerend hierover. Als ik een fout maakte, zei mijn instructrice: âJij mag dit doen, maar als je Joost was, was je gediskwalificeerdâ.
en voelt heel overdreven maar ik vind het gewoon echt zo jammer. Geniet altijd zo van Eurovisie.