Haha typfoutje
Die artikelen spreken zichzelf ook tegen want in hetzelfde artikel staat
āHet politieonderzoek is afgerond, zegt een politiewoordvoerder zaterdag tegen NU.nl. De woordvoerder wil niet bevestigen of Klein de verdachte is.ā
Oh goed dat je het zegt! Hmm vreemd, nou ja we horen het wel
Ja ik snap dat hij verhoord is, maar als Gover Meit degene was die gedreigd had, en Joost ernaast stond op dat moment, zou hij ook verhoord worden.
Dus waarschijnlijk gaat het wel om hem, maar heb het gewoon nog niet bevestigd gezien.
mijn Moldaviƫ dit jaar
Ze is zo fun en ze is met Georgiƫ en Griekenland aan het dansen backstage en de act is pure folk fun.
Was de oproep van Spanje gisteren om te garanderen dat pers veilig is dan gericht tegen Nederland, niet tegen Israel?
Maarre⦠die Israelische delegatie mag dus gewoon lekker straffeloos doorgaan met het pesten van medekandidaten en het verspreiden van opruiende berichten? Vind dat wel een diskwalificatie waard
Duh
er zijn wel ergere dingen waar ze straffeloos mee door kunnen gaan
Nee dat ging wel gewoon over Israƫl
ik kijk dit dus nooit en ben alleen hier voor de drama en ik kwam er zojuist achter dat marina van griekenland niet marina van de diamonds is omg
Nou, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het niet is toegestaan om mede-kandidaten aan te vallen, etc. Daar valt dit wel onder. Al het nieuws gaat over Klein en los van wat daar is gebeurd, vind ik dat gedrag van de Israƫlische act ook wel een onderzoek waard.
Dit is:
- Een beeld van de Eurovisie openingsceremonie 2009 toen Rusland hostte na de inval en bezetting van delen van Georgiƫ.
- Een AI image van de openingsceremonie van Tel Aviv 2025
0 stemmers
Jonguhh!
hahah ik moet hier echt om lachen alsof het normaal gesproken wel gewoon mag
Ik ben waarschijnlijk heel naĆÆef en wellicht heeft Joost iets gedaan wat echt niet door de beugel kan, maar toch vind ik het heel triest. Wil hij zo graag zijn ouders trots maken en dan vindt dit allemaal plaats. Zoveel meegemaakt in zijn leven, het zou toch fijn zijn geweest dat dit 1 groot feest was geweest allemaal. Goed ik ga terug in mān naĆÆeve sprookjesbubbel