Songfestival #6

Nah, hij is in zak en as, tenminste dat las ik ergens. Denk dat Nikkie het heel goed in zijn plaats kan doen. Hoop dat ie er bovenop komt.

2 likes

IMG_1287

7 likes

Als er iemand is die dit heerlijk passief agressief kan doen dan is zij het wel

En cant nu al wait voor Tim Hoffman’s draai hieraan

11 likes

Ja op dat punt zit ik ook wel nu. En dat dat kutland het vrolijk gaat organiseren, terwijl er oorlog is. En dat er dan niemand komt opdagen. Oke behalve luxemburg misschien.

2 likes

Poeh intens font

5 likes

Sowieso gaan hun 12 punten naar Luxemburg en andersom. Ugh.

Nou ik denk wel meer landen 12 punten aan israhell gaan geven. Italië bijvoorbeeld.

2 likes

Sipke Jan Bousema liet net in Op1 doorschemeren dat Europapa klinkt als Nikkie de punten gaat geven

20 likes

Triest

21 likes

Leuk hoor, maar zo onhandig dat hij dit communiceert naar de buitenwereld. Gewoon doen en de organisatie hiermee overvallen.

13 likes

Eigenlijk jammer dat het dan al gelekt is? Want hoe meer er bekend is, hoe meer de EBU er tegen kan doen?

Ik vind het sneu dat Nikkie nu allemaal haat krijgt online. Ik denk dat het sterker is om live een statement te maken dan te zeggen dat je het niet gaat doen, want dan neemt iemand anders dat wel over en alsof het de EBU dan wat boeit.

9 likes

Nee das fake news. Nergens bevestigd dat het de israhellis zijn.

4 likes

https://x.com/AEDNATION/status/1789211271092404545

Was dit al gepost?

this is an great bit of rebellion by the Finland jury spokesperson. For context, each country’s spokesperson reads a mock result during rehearsal, so this was not a real result, but Finland’s spokesperson was supposed to say Israel.

(tekst gejat van ONTD)

7 likes

Sorry, maar als ik dit lees weet ik niet meer of ik nou moet lachen of huilen. EBU is gek geworden.

4 likes

En volgens mij kunnen ze dat ook niet zomaar doen, cornald maas gaf ook al aan dat zij zich aan hun contract moeten houden

4 likes

KÀÀrijÀ trekt zich ook terug als puntenuitdeler :clap:

21 likes

Oh de EBU is zo bang voor hun sugardaddy. Wat een trieste bedoeling zeg.

2 likes

Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat bijna naïef is. Want afgaande op hoe het nu gaat denk ik dat dat geen enkele gevolgen gaat hebben. Volgend jaar gaat iedereen gewoon netjes naar Israël en hebben we het er niet meer over. Denk echt dat er niks gaat imploderen.

5 likes

EBU heeft gewoon heel het eurovisie verneukt voor iedereen

5 likes

26 likes