Songfestival #6

Ik ga toch wel kijken denk ik, ik ben benieuwd wat Cornald en Nikki gaan zeggen

6 likes

Echt jammer dat je geen antistemmen kunt uitbrengen

Ik ga iig stemmen op Kroatiƫ en Zwitserland
Edit o ja @Banananana Ierland is ook een goede. Mmm

9 likes

Stem op Ierland, die zijn zo anti dat land als maar kan

14 likes

En een geweldig nummer ook nog!
(toen ik 16 was, was dit ongeveer alles wat ik van een artiest wilde. Echte Emilie Autumn vibes dit)

2 likes

Ik wil de EBU mijn geld niet geven, maar ik zou ook op Ierland stemmen.
Hen heeft het lef om zich ECHT uit te spreken.

• Verkeerd voornaamwoord gebruikt, aangepast
7 likes

Ik heb geen bron dus misschien is het een fabel! Ik dacht dat oa grote evenementen met enige seconden vertraging worden uitgezonden (los van de vertragkng door de kabel, internet etc). Maar mocht dat niet kloppen lijkt me dat vanavond wel handig ja…

5 likes

Bambie op insta

33 likes

De EBU kan weldegelijk met vertraging uitzenden.

Snap niet dat AVRO TROS niet eerder gehandeld heeft. Ze hadden gisteravond alles al naar buiten kunnen brengen, dan had het misschien wel met een sisser afgelopen. Of vanmiddag hadden ze nog een kort geding kunnen aanspannen. Dan had een rechter hier nog over kunnen beslissen. Waarom heeft de Nederlandse delegatie zo lang hun mond gehouden? Lijkt erop dat ze dachten dat het toch wel goed zou komen, maarja niet dus.
Het lijkt me ook wel de moeite waard om een intern onderzoek te starten naar de aanpak van de AVRO TROS.

8 likes

Ze kunnen vertragen wat ze willen, maar twitter en de rest van het internet kunnen ze niet tegenhouden. Die beelden zien we hoe dan ook.

12 likes

Soms kijk ik hoe het met haar gaat, maar het is voor mij onduidelijk wat zij nu doet. Weet jij het?

1 like

Niet zo veel geloof ik. Ze heeft al heel lang niets meer op insta gepost. Dus eigenlijk geen idee.

4 likes

Yes ! Alleen wel non-binair dus hen/hun voornaamwoorden

4 likes

Politie bellen dus, en guilty until proven innocent! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Excuus, ik ga het corrigeren!

4 likes

Go Bambie!

3 likes

Ik heb zoveel te doen maar blijf steeds al het nieuws checken …
Heb wel paar uur over vnv omdat ik niet ga kijken. Jammer dat dit het eerste jaar is dat ik met mn partner en een vriendin heb gekeken en alles gevolgd, maar ja.

3 likes

Als het gegaan is zoals Cornald zegt, snap ik dat ze zich niet hebben uitgesproken omdat ze ervan uit zijn gegaan dat het goed zou komen. Dan had je eerder erover uitspreken toch alleen maar tegen kunnen werken? En zeker gisteravond, met dat politie-onderzoek, dat was echt geen optie denk ik.

5 likes

20 likes

Weet je, ik ben op het punt dat ik denk: laat Israƫl maar winnen. Ik gun de Zweedse organisatie die ellende. Laat de boel maar lekker imploderen. Ga ook niet stemmen.

29 likes