Belachelijk dat zij er wel mag staan!
Ik hoor nu niets meer ineens⦠Dus sws het boe geroep gaat los
Je hoort letterlijk niemand van het publiek. Ze plakken gejuich eronder van andere momenten. Rot op genocide verheerlijkende kut trut
Ze is half (of compleet) Israhelli. En al dan niet de enige die nog vriendjes is met de delegatie van Israhell. En toch heeft de diskwalificatie niks met Israhell te maken.
Wauw had niet zo veel boegeroep verwacht ( dat ze het uitzenden bedoel ik)!
We hebben Joost geluisterd tijdens Israƫl ![]()
![]()
Helemaal klaar met die rotzooi. Had Belgiƫ weer de uitzending stopgezet?
Jacqueline is maar vast naar het hotel gegaan geloof ik haha
En bij Israƫl niet ![]()
Had gisteren en vandaag de eurovision spotify playlist en het helpt wel als je de liedjes een beetje kent. Vind litouwen wel leuk!
Omg mensen
https://twitter.com/DovGilHar/status/1789378425217540427
Als ik het goed begrijp loopt Bambi door backstage area met een boombox tijdens Israƫl (of ook Luxemburg?)
Wtf bij haar wordt het niet afgekapt.
Ik kreeg een filmpje door. Er werd Europapa gezongen. Maar er staan undercover beveiligers in de vakken.
Ik ga wel goed op Litouwen
Ja he helpt zeker music unites <3
Ah jammer is ze niet op dār muil gegaan of zo?
Kind wilde de buitenlampjes op blauw voor Joost. š„¹
Sorry je moeke doet morgen weer ānormaalā.
Ik hoor de meeste liedjes in de week van het songfestival voor het eerst. Merk dat ik de meeste liedjes vanavond leuker vind, omdat ik ze dinsdag en donderdag al een keer gehoord heb!
Hahahaha eurovision knalt 10 minuten geleden een video op insta met uitleg over hoe je moet stemmen en NL nr 5 zit erin?? Knip dat eruit man kutebu. Heel de uitzending ontkennen dat NL bestaat of ooit deelnemer was, gewoon zwijgen over wat er is gebeurd, maar dit wel online knallen. Knip het eruit dan. FUCK THE EBU (ja ik ben kwaad)
Ik hoop nog steeds op een ludieke actie op het podium
![]()
![]()
![]()