Songfestival #6

Benieuwd naar Ierland straks! Als iemand iets gaat doen, dan is Bambie het

9 likes

wij ook heeeeeel hard met alle deuren en ramen open

5 likes

Hoop hier ook echt nog steeds op!

6 likes

Ik vind het ook wel echt bijzonder dat er NIETS gezegd wordt over NL, alsof we nooit bestaan hebben in deze editie.

33 likes

Is dat niet typisch songfestival? Alles schone schijn?

5 likes

Alles is gescript dus de dames zullen er niet iets spontaans in kunnen fietsen natuurlijk

4 likes

Dat je van alle beelden die je hebt er precies 1 uit pakt dat ze met IsraHell bellen

8 likes

Toevallig zeg

5 likes

Ik vanmiddag in de auto. Alle ramen open, europapa op vol volume aan en keihard meeschreeuwen. Ongeveer 100x aangekeken alsof ik niet spoor, maar boeit me niet :blue_heart:🫶🏻

—-
Maar wat doet spanje op het podium? Die zouden toch niet optreden als Joost niet mocht? Is dit een gevalletje grote bek tot het erop aankomt of is dit gewoon contractuele verplichting?

3 likes

Laten ze nu een fragment zien uit het jaar dat een NL’se act won waarin Israel inbelt? Ja ver gezocht enzo maar read ff the room mensen

7 likes

God dat ze het serieus durven te hebben over de regels van het songfestival :clown_face:

10 likes

Ja ik had inhoudelijk ook absoluut niets verwacht maar misschien gewoon een letterlijke mededeling dat NL is gediskwalificeerd o.i.d. Ook omdat het er nogal raar uitziet dat ze nu zomaar een cijfer overslaan in de volgorde.

6 likes

Wacht ff die Spaanse was de oppas van die kerel en nu hebben ze een relatie?

9 likes

Laat Spanje aub winnen nu wij niet meer meedoen. Geweldig ouderwets 80’s/90’s Eurovisie nummer.

5 likes

Ik vraag me af hé, je mag nu dus al stemmen. Maar blijven de lijnen voor degene die als laatste zijn dan ook langer open? Anders is dat toch oneerlijk? (niet dat het sowieso al oneerlijk is maar dat terzijde)

1 like

Denk dat Jacq inmiddels precies weet hoeveel gespleten puntjes ze heeft. Die zit er echt voor jan lul bij :grin:

9 likes

Vast meer die het doen en ik schakel pas net in, maar hieronder link naar iemand die alles livestreamt op TikTok. Tussen de liedjes door keihard Europapa geschreeuw net

7 likes

Soort mix van Marian uit B&B vol Liefde en Cher dit

11 likes

Kijk hier geloof ik het enthousiasme van het publiek wel

11 likes

Ik wilde het net zeggen, ook een duidelijk verschilletje met net qua publieksgeluid

1 like