Songfestival

Mijn missie voor dit jaar wordt echt vrienden zoeken die met mij dit willen kijken, want ik kom nu nog niet eens op vier mensen die het überhaupt volgen en die moeten dan ook nog willen en kunnen.

5 likes

Oh trouwenssss, ik wilde nog zeggen dat ik zó blij ben met het forum! Vorig jaar tijdens ESF was het al fantastisch, maar dit jaar was het natuurlijk nog veel beter haha.

Love you all :sob::heart:

19 likes

Ik hoop eigenlijk op Maastricht ook al woon ik dichtbij R’dam. Ziet de wereld ook weer iets anders dan de randstad.

Ook lees ik veel berichten over r’dam en het Ahoy. Maar ik vind Ahoy echt zo kut concertgebouw. Dus heb het gewoon liever niet in het Ahoy xD. R’dam okay maar Ahoy hell no.

2 likes

als het in ahoy gehouden word is er volgend jaar geen winnaar

1 like

Wat had je gestuurd? Zag wel dat freddy of pepijn ergens op gereageerd hadden over het songfestival

Ja klopt, die jury scores zijn belachelijk.

Maar dan krijg je dus wel die reacties van Macedonië en Zweden bij de televotes, priceless :joy:

2 likes

Johan derksen lijkt me ook een leuk idee!

2 likes

Maar dan wel in het engels toch? To the left, and to the right :partying_face:

Wat dacht je van Wit Rusland die Rusland NUL PUNTEN gaf

Dat was oprecht dapper:

33 likes

Het lijkt me wel leuk als Edsilia een rol krijgt volgend jaar, die deed eurovision in concert ook altijd leuk!

8 likes

Heeft iemand eigenlijk al een eurovisiepoll gemaakt waarbij FF’ers op hun favorieten kunnen stemmen? Ik heb ernaar gezocht maar ik heb nog niks gezien. Ben benieuwd wat onze ranglijst zou zijn.

(I love polls)

1 like

Wat een drama was het geweest als australie had gewonnen. Zaten we hier in de ochtend ofzo naar het songfestival te kijken.

6 likes

Hahah Ik houd van deze discussie hier over wie volgend jaar mag presenteren.
Jaa streetlab :heart:

1 like

Ik denk dat ze sowieso iemand willen die ook in het buitenland het goed doet (zoals veel van die presentatoren altijd)… Maar dan moet je denken aan bijv. Carice van Houten maar die zie ik nog niet presenteren.

Haha nee, dan werd het gewoon in Europa gehouden

1 like

Dat laatste maakt het RAI wel extra aantrekkelijk, inderdaad. En nog meer omdat het ook nog eens het 65-jarig jubileum van het Eurovisie zal zijn.

Omg ik kan me het 50-jarig jubileum nog glashelder herinneren, ik word oud :fearful:

3 likes

Volgens mij mag iedereen die wil nu een plan en motivatie insturen om het te hosten, maar ik denk dat de meeste venues dat al wel klaar hebben liggen.
Zullen inderdaad wel snel moeten beslissen, want ze moeten een maand beschikbaar zijn, dus eventuele concerten die al gepland staan, moeten dan ook herpland worden

Deze steden tonen interesse in organiseren… Waar zou jij het willen zien? (Rotterdam stond er niet tussen maar die wil vast wel)

• Den Haag
  • Arnhem
  • Zwolle
  • Maastricht
  • Amsterdam
  • Rotterdam

0 stemmers

Sommige mensen moeten werken op zaterdag.

Oh en nog een hele belangrijke… Gooi jij je tv ook het uit het raam als Jan Shit 1 van de presentators is drie avonden lang (!)?

• Ja duh
  • Nee ben je gek

0 stemmers

1 like