Songfestival

Vanavond gaat het gebeuren. Wie kijkt?

Is vanavond Waylon aan de beurt?

We hebben een songfestival chat trouwens!

Waylon komt donderdag.
Dit komt vanavond:
www.televizier.nl/muziek/schema-eerste-halve-finale-eurovisie-songfestival-2018
www.televizier.nl/muziek/schema-eerste-halve-finale-eurovisie-songfestival-2018

Hopelijk hoef ik straks niet op 3 plekken tegelijk te zijn, hier, de chat en het oude forum :grimacing: chat lijkt me het handigst/ snelst.

Waar kan ik die vinden? Ik zie alleen een test-chat en een bijklets-chat. :upside_down_face:

die test-chat is de ‘SF2018 test’ (SF=Songfestival)

Oh haha ik vroeg me al af wat die SF betekende. :see_no_evil: Thanks!

Nee donderdag pas!

Ja!!! Ik kijk vanavond. En donderdag en zaterdag. Die-hard fan hier. Alleen interesseert het mij geen drol wanneer Waylon is en of Nederland wint. Ik hou gewoon van het hele festival :heart_eyes:

Haha jaa het is zo leeeuk! Ik kijk meestal wel maar 1 halve finale, anders is er bij de finale zo weinig nieuw :stuck_out_tongue:

Ja ik ga zeker weten kijken! Ik baal wel dat ik niet de finale kan kijken maar aan de andere kant zie ik vanavond en donderdag (bijna) alle acts wel. :slight_smile:

Ah shit, ik moet vanavond werken… gelukkig komt Waylon donderdag!

Ik ga wel kijken vanavond, echt zin in! Kan iemand mij tegen die tijd even taggen in de chat, heb nog moeite om 'm soms te vinden haha

Zin in! Ik zit er al klaar voor :grin:

Ik ga ook meekijken! Heb vooraf eigenlijk nog niets gehoord behalve die van Waylon.

Ik vind de voorbeschouwing nu al top

Jaa ik kijk ook!

Kom naar de chat allemaal!

Waar is Ötzi?!?

Voor de liefhebbers: de Songfestival chat is al weer begonnen. Klik op de luidspreker bovenin de menubalk naast de zoekfunctie.