Songfestival

Het is mij vorige keer niet gelukt, maar ik wist niet dat het mogelijk was om verschillende tabbladen open te hebben met verschillende wachtrijen, omdat ik dacht dat de tabbladen dan ververst zouden worden als ik zou wisselen tussen de tabbladen. Dat ga ik morgen dus anders doen, misschien helpt het.

Ik ontdekte vandaag deze act en toen bleek er een link met het songfestival te zijn.

Maar dat bovenstaande nummer is veel vetter.

2 likes

https://www.ad.nl/show/jan-smit-moet-weer-verplicht-rust-nemen-voorlopig-alleen-songfestival~a04d4c4e/

Ik weet niet wat ik er nou van vind dat hij dan het songfestival gaat doen.
“Alleen” het songfestival wordt ook geschreven, alsof het niks is. Ik kan me juist voorstellen dat dit er veel meer inhakt dan een serie concerten.

2 likes

Wie zit er straks nog meer klaar voor kaartjes?

Ik snap alleen de ballen van het systeem.

1 like

Jaa ik! Gewoon in de wachtrij gaan staan van de show waar jij naartoe wilt, dan krijg je om 12 uur je definitieve plek in de wachtrij en vanaf dan is het echt geluk hebben.

Ik vind de nieuwe look van Jan wel echt verschrikkelijk hoor… Gefohnde haartjes, wannabe snorretje en die vreselijke bril.
Weg ermee en gewoon weer normaal eruit zien Jan.

1 like

Ik heb dit keer mijn zus, vriend, zwager, iedereen ingeschakeld en we hebben 5 schermen open staan ofzo. I ain’t fucking around this time haha :joy:

4 likes

de paul rabbering look

4 likes

Ik heb ook rondgevraagd maar niemand heeft tijd/wil de moeite nemen om te helpen :sob:. Dus ik doe laptop, telefoon en tablet en hoop dat dat genoeg zal zijn.

1 like

één voor allen, allen voor één. ik zit klaar

Ik doe zelf de finale family show. Als ik voor iemand anders een andere show moet proberen wil ik dat best doen, als jij voor mij de finale family show doet natuurlijk :joy:

Ahhh nee wat klote! :frowning: Heb je ook geen vrienden die ook willen gaan en dat je ze vraagt een kaartje voor jou te bestellen?

Neee echt alleen een vriendin van mij en ik zijn geïnteresseerd, en ik koop dus voor ons beide hahaha want zij werkt gewoon vandaag.

oh is goed ik wil de finale family show wel voor je proberen! heb verlof, tijd zat haha

moet er wel bij zeggen dat ik vaak achter het net vis met dit soort dingen haha

Oooh heel graag! Zal ik mijn 06 even sturen? Is denk ik iets makkelijker overleggen!

1 like

3 computers open staan hierzo, vriendin heeft ook laptop en tablet openstaan. Hoop dat het genoeg is. Willen naar de 1e halve finale family show en/of de live show 's avonds. Lekker supporteren voor België.

Succes allemaal met kaartjes! Ik hoop dat jullie allemaal lukt, wellicht wordt het clubje family show finale nog groter

Succes iedereen! Ik houd het bij de family tickets die ik heb. Hopelijk hebben jullie dalijk precies de tickets die jullie willen!

Ik heb mijn vriend zijn team laten inschakelen op kantoor. Ik hoop het zooo hard.

1 like

Ik heb broodjes afgebakken maar ik krijg ze echt nu niet binnen zo zenuwachtig ben ik.

Deze playlist helpt wel om in de stemming te komen:

2 likes