Songfestival

Love de chat

1 like

De chat is VUUR Alpaca

3 likes

Ik kan zaterdag niet meechatten. :pensive:
Van de andere kant: ik kijk samen met mijn vriend via de bbc en we gaan de bingo met lekker bier doen.

Verheug me er erg op!

Ik heb Rasmussen al de hele dag op repeat staan hier, haha.

Ga vanavond kijken met vrienden op de beamer. Echt veel zin in. :smiley:

1 like

Ik zit lekker bij mijn moeder. Al 33 jaar mijn vaste songfestival partner. Mis alleen mijn broer, maar daar app ik de hele avond mee.

2 likes

Ik vond er ook niets aan.
Maar mijn favoriet is voorlopig Finland :grin:

Speciaal voor @Ludo wel de bingokaart met VUUR gekozen

3 likes

Eigenlijk wil ik dit even vaak liken als dat er vuur is vanavond.

Zo jammer dat de chat op m’n telefoon zo loopt te kutten want nu kan ik niet meepraten zo.

Kut man. Loopt ‘ie vast? Hier werkt het vooralsnog.

De mijne werkt ook niet goed. Kan niet goed typen want dat vak werkt niet goed en als ik dan eenmaal typ kan ik niet meer terug om te corrigeren zeg maar.

En als je ‘m zo volgt:

https://discourse.forumfeminarum.nl/t/het-grote-bijklets-chatkanaal/185/3803

Dan zijn het berichten en geen chat @Ludo @anon18225511

1 like

Oh dit is handig. Mijn telefoon loopt met typen vaak vast als het druk is op de chat.

Voor de liefhebber. We zitten weer in de chat. Luidspreker rechtsboven of de link hierboven!

Blanche (inzending van België in 2017) heeft een nieuw nummer: https://www.youtube.com/watch?v=62hHix1MsI4

Ik vind het best wel saai en ik zie duidelijk Dua Lipa-invloeden in de clip, haha. Maar ben benieuwd waar ze nog meer mee komt.

Jaja, songfestival komt er weer aan. Wie denken jullie dat de Nederlandse inzending wordt? Cornald Maas zegt dat de Nederlandse inzending Songfestival goed en onverwacht is.

Als Cornald Maas zegt dat iets goed en overwacht is vertrouw ik dat niet helemaal :flushed:

6 likes

Oh god ik denk dat als hij zoiets heeft gezegd dit best zou kunnen :scream:

2 likes

Als het echt kut is, wil ik niet kijken. Maar ja, wil wel weer chatten dit jaar.

3 likes

Ergens hoop ik nog dat Nederland boycot, maar gaat toch niet gebeuren.

1 like