Kippenvel hoor
Die schijtlamp kan me gestolen worden, dit lied raakt me gewoon en dat kan ik niet vaak zeggen bij Eurovisie materiaal
Ik moest hier om lachen
note to self: niet in dit topic kijken voor het slapen gaan. ik kon niet slapen omdat ooohohohohhoho wat is het lang geleden door mn hoofd bleef gaan
Jaaaa heb er zin in
Duncan heeft een vriend en William is getrouwd met een brit dus nee
Ik denk dat deze doorgaan, ben benieuwd hoeveel ik er goed heb haha
Nederland
Zweden
Rusland
Malta
Zwitserland
Noorwegen
Noord-Macedonie
Armenie
Roemenie
Azerbaijan
Exact mijn lijstje, al denk ik wel dat Denemarken zich ook kan kwalificeren.
Hoop vooral dat Noorwegen het haalt, dat is dit jaar één van mijn favoriete inzendingen
Ik word gewoon misselijk van hoe zoet Denemarken is
Ik keek net even wat de bookmakers voorspellen voor vanavond, alleen snap ik er niet zoveel van. Op dit moment staat Nederland op de 4e plek (92%) om zich te kwalificeren voor de finale. Maar er wordt wel voorspeld dat het de winnaar wordt van zowel de semifinal (37%) als de finale op zaterdag (36%). Iemand die hier verstand van heeft?
Komt dat niet omdat een wedkantoor (bet fred) niks heeft ingevuld bij nl en het gemiddelde daarmee lager is?
bij de press poll staat nl nu ook bovenaan, voor het eerst.
mijn glas is altijd half leeg, kan toch alleen maar teleur gaan stellen
Haha hebben jullie deze al gezien?
Een nummer gemaakt door AI gebaseerd op daadwerkelijke songfestivalnummers en hun succes. Vind ik Say nanana toch catchier haha!
Hahaha ik vind dit echt geweldig. ‘Tears will always have wet eyes’.
Och lief
Wat lief!!
Maar waarom gaat die Emma de punten geven? Wist ik nog niet en vraag me echt af waarom ze haar uitgekozen hebben haha
Omdat ze erom vroeg volgens mij?
Weet wel wat ik volgend jaar ga doen. Instantramen @ESC 2020.
Dan wil ik er ook om vragen als het zo makkelijk is