Songfestival

Ik voel me echt een granny maar ik snap niet hoe ik mee kan chatten? Ik kan wel dingen typen maar hoe verstuur ik het dan?

Ja ik heb m opnieuw geopend en nu staat er ineens wel een ‘send vliegtuigje’ dus denk dat ie net niet goed geladen was ofzo. Maar Thanks!

Bij mij zegt ie : bad password maar heb het al ingevuld en open gelaten maar alsnog blijft ie dat zeggen. Wat doe ik fout :thinking:

Never mind is gelukt :grin:

Chat gaat te snel joh. Houdt oma niet bij joh xD

1 like

9 likes

Gaat mij ook veel te snel ja! Word er gewoon duizelig van :no_mouth:

1 like

Echt hè voor ik iets typ zijn we weer 30 berichten verder haha… xD

Haha de oma’s mogen stiekem in dit topic kletsen

2 likes

Ik heb trouwens alleen donderdag gekeken. Wel grappig om de andere acts te zien. Oh duitsland vind ik wel een zeik song ik ga snacks en een dekentje fixen xD

Ik heb mijn afspraak bij de kaakchirurg goed gepland. Gisteren laten trekken dus nu kan ik lekker brak Eurosongfestival kijken haha!

Heb nog niks gezien dus ga er lekker blanco in

4 likes

ooit deden er ook oma’s mee aan het songfestival

10 likes

Ik heb dinsdag en donderdag alleen wat kleine stukjes gezien. Vind het stiekem ook veel te lang duren allemaal. Maar niet helemaal fit, dus prima avond zo!

Ik vind het rechter zusje goed, maar die linker is vrij schreeuwerig en ordi/tokkie? Ik heb ff kortsluiting haha.

1 like

De intro van Rusland net…

7 likes

Kijk daar is Sergay. Sorry kutgrap

Goedemorgen! Wekker ervoor gezet?

Ik heb donderdag gekeken, maar nornaal kijk ik alleen de finale. Maar voor duncan maakte ik een uitzondering

Met welke commentators kijken jullie?

Ik kijk gewoon op npo met jan en cornald. Vind dat wel prima