Ik heb tussendoor gezappt naar npo. Maar had over dat het een favo is. Maar hij zag ook wel gebeuren dat we worden verrast door een andere act. Of althans dat begreep ik. Dus dat het niet wint…
Ik dacht hetzelfde, dus wie weet … beter wel
Sowieso de close up bij de lamp was veel beter. Wel weer jammer van de piano klap
Dat ie heel populair is. Meer niet echt volgens mij
Dat je je niet teveel bij de light bulb moest voorstellen. Verder dat het in heel Europa al veel beluisterd is en dat het volgens bookmakers gaat winnen.
Ik wil ook zon snor
Heeft het forum er last van als we hier op dit tempo posten? Ik vind die chat te snel gaan haha
Eerste keer dat ik het nummer van Duncan heb gehoord. Leuk hoor! Hallo, hij moet gewoon eerste, tweede of derde worden
Oke! Ik had namelijk het idee dat er niet heel veel/snel gepost wordt hier. Maar dan zal ik er op letten
Voor de BBC kijkers? Hoe reageerde Graham op Duncan? Ben nieuwsgierig haha.
Dit doet me denken aan the lions sleep to night…
Haha tissues voor ons beiden
Gek hè wat een liedje met je kan doen
Hij lijkt op Nikkie tutorials
Vond dat nummer van Israël best goed. Zang was goed en vond het podium/de act ook goed. Alleen dat dramaqueen moment op het einde was top much, vertrouw het niet zo dat gejank haha.
Noorwegen vind ik zo raar? Wat is de bedoeling van dat lied met die gekke kreten er doorheen.
Deze Brit is een schatje maar dit gaat geen punten opleveren ben ik bang.
Zang van Israël vond ik echt minder, heel twijfelend en zoekend
Die kreten is een taal van een noord noorse stam oid die nooit gesproken werd en ze dus die taal erin hebben verwerkt. Maar kon echt niet goed verstaan wat ie nou articuleerde
Was ijsland vorig raar ook niet zo ruig.
Hahha rob trip met een outfitje. Ik ga stuk om hun commentaar
Hoe kan je als land denken ja leuk dit sturen we in
Hahah wat is dit joh