Ik ben hier natuurlijk de enige die Bram Krikke als presentator wil.
Oooooh in de greenroom lijkt dat me wel wat.
Samen met Henry.
Hahahahaha
Ja! Top ongemakkelijk duo hahah
Ik zit nu in de welbekende after-eurovisie fase waarin alle nummers de hele tijd random in mijn hoofd voorbij komen.
Nee asjeblieft niet die persoonlijkheidsloze sufkutten. Zet er wat caberatiers oid op om de draak te steken met al die opulentie.
Bram krikke
Henry van loon
Ryanne
Arjen Lubach
Misschien die jongens van Rundfunk voor wat filmpjes? Wie hebben we nog meer met humor maar ook een zekere geliktheid?
Ik hoop op iets met een beetje zelfspot en nuchterheid
Martijn Krabbé en Wendy van Dijk zitten toch in contract bij de commerciële? Denk niet dat de AVRO hen dan kan en wil inhuren hiervoor?
Jochem had t op twitter over âNationaal belang dat boven zenders uitstijgtâ

Succes vandaag dan!
Waar bemoeit hij zich mee, ga lekker hypere grapjes maken ofzo.
Ze zouden ons echt om advies moeten vragen.
Ik ben zo bang dat het heel saai wordt.
Echt zin om lekker het hele jaar commentaar te kunnen hebben op alle mogelijke keuzes die gemaakt worden 
Ik ben in mijn hoofd nu al mijn feestje aan het plannen. Echt een droom om een Eurovisie feestje te organiseren.
Ik ben sowieso van mening dat Wendy van Dijk alleen nog maar kinderprogramaâs mag doen. Ik vind haar zo infantiel altijd.
Nee ik wil heel graag steenkolen engels. Het liefst matsoe matsoe " Can i schuif a bit op naar jou toe" engels
Zou zooo jammer zijn want in principe zijn er genoeg capabele mensen beschikbaar in Nederland. Maarja die worden natuurlijk weer niet uitgekozen en dan kunnen we 4 uur gaan kijken naar Frits Sissing en Margriet van der Linden.
Als we er dan toch een shit show van maken wil ik zanger Rinus of Rapper sjors als diegene die we sturen.
Ik zie ook wel voor me dat ze Yolanthe vragen