Thanks ga het allemaal bekijken en hopelijk nog eentje kopen voor dit weekend!
Sounds fishy?
Codenames
Take 5!
Set
Misschien een long shot maar speelt hier iemand nog op boardgame arena die een cadeaubon van een maand premium wil ruilen? Ik heb heel stom een cadeaubon gekocht van €5 zodat ik geen abbonement hoef af te sluiten, maar die kun je niet op je eigen account gebruiken ![]()
Ik zoek een escape room spel (voor thuis, is dat dan nog een bordspel? I.i.g. iets om met elkaar aan tafel te doen en puzzeltjes op te lossen). Liefst over iets (ja I know heel breed) gerelateerd aan geschiedenis. Degene voor wie het is, heeft nooit een echte escaperoom gedaan maar is wel slim, dus qua niveau gemiddeld?
999 games heeft pocket escape rooms die je thuis aan tafel kunt doen.
Oh top, dank!! Ga ik eens even tussen kijken
Deze vond ik leuker dan verwacht! (Ik lees weer half, niet geschiedenis gerelateerd
al heeft een wel een beetje een historisch thema zie ik)
Ik heb hier laatst een van gedaan, maar ook niet specifiek gericht op geschiedenis, sorry!
Deze zijn wel heel goed! Ik heb de Witchery gedaan en zou 'm zeker aanraden.
Bij Bol weer 2e halve prijs op wat spellen dus misschien een tip om even te kijken of er wat tussen zit! Ik ga naar aanleiding van tips van een kennis deze kopen om met 2 te spelen:
Pandemic
7 Wonders Duel
Splendor
En deze zag ik zelf en lijkt me wel wat:
Harmonies
Nu heb ik 4 spellen voor 16,50 per stuk. We waren een beetje uitgekeken op onze spellen, dus ben benieuwd.
Oh Harmonies ben ik grooooot fan van! Menig potje op Board game arena van gespeeld ook haha. Veel plezier ermee!
Harmonies is heel leuk ja!
@Iduna @Hendrik Leuk! Ben benieuwd.
Ik kreeg ook Cascadia aangeraden van die kennis, maar die is niet in de aanbieding. Is dat echt leuk?
Jaa! Omg dat is denk ik mijn favoriete spel haha. Het is ook iedere keer weer anders wat het ook leuk blijft maken.