Spelletjestopic (incl. reviews)

Mijn vriend en ik hebben coffee rush gekocht en ik vind het een heel leuk spel.
Hij is relatief goedkoop als je ziet wat voor kwalitatieve spel elementen je krijgt! Het is redelijk snel te begrijpen en het werkt echt op je zenuwen en je moet jezelf tactisch verplaatsen en spulletjes verzamelen.

Echt heel leuk laagdrempelig en makkelijk te spelen!

Ik heb nog op mijn wishlish Planted staan, heeft iemand die toevallig? Zo ja, wat vind je er van?

4 likes

Heeft iemand hier tips voor spelletjes vanaf 4 jaar? M’n zoontje is helemaal obsessed met het doosje regenwormen, dus heb nu m’n eigen regels bedacht zodat hij het ook snapt haha (rekenen kan hij nog niet echt, wel tellen tot 20 en simpele sommetjes zoals 4 + 1 = 5).

Ik zag dat er een regenwormen junior was, maar die is vanaf 5 jaar, dus ben bang alsnog te moeilijk. Dus op zoek naar leuke spelletjes vanaf 4 jaar :hugs:

Carcasonne junior en dobble (de gewone) spelen wij sinds kort met de 4-jarige hier in huis

1 like

Hier is uno junior echt heel leuk. De junior variant is vooral nodig omdat mijn dochter nog geen cijfers herkent. We spelen het nu zonder pestkaarten maar die kan je dan steeds meer bijvoegen. Ik zag toevallig dat het spel ook bij de kruidvat lag.

1 like

Thanks voor de tips! Ook leuk voor Sinterklaas te vragen :hugs:

1 like

Monza van Haba is echt tof!

2 likes

Huisje boompje beestje spel is ook heel toegankelijk voor die leeftijd!

1 like

Voor nu komen deze spelletjes in me op, zal straks eens in de spelletjeskast kijken welke we nog meer spelen;

Uno junior
Rollo
Halli galli junior
Konijnenberg (heet anders volgens mij, bunny hop misschien?)
Carcassonne junior
Knibbel knabbel huisje
Kroko loko
Kleuren torentje
Dick Bruna reuzenkwarter
Haba eerste boomgaard

2 likes

Er was in Cadeautips voor kinderen dacht ik een keer een hele lijst gedeeld! .

2 likes

Dankjewel voor alle leuke tips!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: