Ik vind Stenen tijdperk ook echt een leuk spel! De basisgame vind ik wel leuker met tenminste 3 man, niet iets voor 2 personen. Wij spelen hem momenteel op tabletop simulator.
We hebben ook de uitbreidingen, maar die heb ik zelf nog niet gespeeld. Qua strategie hangt het er een beetje vanaf. Meestal is een combinatie van de juiste kaartjes en hutjes de beste optie
Ik heb Pandemic voor €10 op marktplaats gekocht! Ga hem zometeen ophalen. Echt nog in supergoede staat geloof ik, de vorige eigenaar heeft er zelfs sleeves omheen gedaan.
Marktplaats en Facebook marketplace is echt heel fijn voor zulke dingen. Heel veel spellen in nieuwstaat omdat mensen het dan één keer spelen maar het toch niks vinden.
Ik heb Takenoko op MP gekocht! Super blij, dit weekend meteen spelen.
Wij spelen dus vaak met zijn vieren en op de een of andere manier altijd met dezelfde kleuren
- Blauw
- Groen
- Geel
- Rood
0 stemmers
Ik speel altijd met geel/wit, puur omdat dat in mijn omgeving meestal geen populaire kleur is/de kleur is die over blijft (ook bij wisselende gezelschappen). Ondertussen is het zo gegroeid dat ik standaard voor geel ga. Grappig dat dit hier ook de minst gekozen kleur is.
Hebben jullie ook spellen op je “shelf of shame” staan eigenlijk, dus spellen die je al wel een tijdje in huis hebt maar nog nooit hebt gespeeld?
Ik twee: Codenames, want die moet je eigenlijk wel met minstens 4 personen spelen en nou ja lockdown enzo. En Catan het Duel, die lijkt me wel heel leuk maar mijn vriend houdt niet van Catan dus die wil het niet met me spelen terwijl het naar mijn idee wel heel anders is dan normale Catan?
Nooit rood, want m’n vriend moet altijd rood zijn.
Ja! Ik heb ligretto een tijdje geleden gekocht, want dat vond ik zo leuk!
Een jaar verder en nog steeds niet gespeeld
Codenames doen m’n vriend en ik juist heel vaak samen (met z’n 2en dus)! Vind dat echt heel leuk! Gewoon tegen elkaar, een moet woorden bedenken en de ander raden.
Ja ik heb ook de speciale tweepersoons codenames versie! Dus die spelen we vaak samen terwijl de gewone versie ligt te verstoffen haha
Oh hahaha wist niet eens dat er een speciale 2p was.
Heb gisteren voor het eerst Port Royale gespeeld en het is echt een geinig spelletje! Echt helemaal niet moeilijk
Ja, throw throw burrito. Die moet je ook met meerdere personen spelen en met de mensen waar ik spellen mee doe willen dit nooit spelen lijkt mr echt hilarisch!
Foto is bewust scheef om te zorgen dan het scorebord niet overgenomen kan worden.
Staat gewoon een pdfje op google haha
Er zijn spelletjes, waaronder deze. Waarbij je alles na kan maken of foto’s van internet kan pakken en kan uitprinten. Is aan 999games zelf om het te publiceren.
Ze hebben het letterlijk zelf op hun website staan. Alsnog karma points voor jou, good girl Nox haha