Bovenop wat al genoemd is blijf ik rummikub heel leuk vinden, ook zeker met z’n tweeën.
En zelf speel ik de laatste tijd veel Parks, ook heel leuk met z’n tweeën en je wordt er ook steeds slimmer in (eerst is het echt maar gewoon spelen en kijken wat er gebeurt, maar nu denk ik echt meerdere beurten vooruit en blijkt het veel strategischer dan gedacht). Tot nu toe wordt het alleen maar leuker en ik pak hem best vaak omdat ik er dan echt zin in heb om het te spelen.
En tot slot vind ik Terraforming Mars ook echt tof, het doel is om zoveel mogelijk punten te halen maar dat kan op veel verschillende manieren. Uiteindelijk speel je een aantal rondes en probeer je daarmee Mars steeds beter leefbaar te maken. Het is wel vrij complex en duurt lang omdat je veel verschillende acties kunt doen en je daarmee ook de temperatuur, hoeveelheid water en CO2 beinvloed én je werkt met rondes (generaties). Dus als je na het lezen hiervan denkt: “oké best tof!” en niet “ehh laat maar” haha dan zou ik dat ook zeker aanraden!