Met 2! Ik zet het er even bij. Codenames duet hebben we, fox ga ik even opzoeken. Thanks!
@PhilDunphy en @Parasol ga ik opzoeken!
Met 2! Ik zet het er even bij. Codenames duet hebben we, fox ga ik even opzoeken. Thanks!
@PhilDunphy en @Parasol ga ik opzoeken!
Magic Maze!
Cahoots! Heel simpel, maar echt mega leuk.
@FrozenFlame Thanks, ga ik opzoeken!
@moderators Een poosje geleden hebben we gevraagd of de beginpost bewerkbaar mocht worden gemaakt. @Rozevarken heeft dat toen gedaan maar het is niet zichtbaar/mogelijk. Willen jullie hier nog eens naar kijken? Dit zie ik nu:
Bij mij is die wel bewerkbaar.
@Virago Bij mij nu ook, joepie!
Welke categorieën willen we er in?
2 - spelers, 4 - spelers, meerdere spelers, partygames, kleine spelletjes voor tussendoor, strategische spellen, coöperatieve spellen ?
Lost cities!
En @Kusjessoldaat ja bij mij nu ook!
Ja goeie opties! Ik denk 2 hoofdcategorieën:
-2 spelers
-Vanaf 3 spelers
En die dan beiden onderverdelen in strategisch, partyspel (niet bij 2 spelers haha), tussendoortje en cooperatief?
Dat is het meest overzichtelijk denk ik. Anderen nog ideeën?
Edit: ik begin vast met verzamelen in een Wordbestand vanaf bovenaan.
Edit 2: ik ben er even klaar mee haha, ik heb alle spellen tot bericht 900 (vanaf bovenaan) geordend, zie de beginpost. Als iemand er mee verder gaat, zeg dat dan even zodat we geen dubbel werk doen. Zie ook de spellen in de beginpost die nog gesorteerd moeten worden!
Ja die hebben we! Maar dat is geen cooperatief spel helaas (wel leuk!)
Zie voor het ordenen van de spellen in dit topic het bericht waar ik nu op reageer.
Wow fantastisch, wat een werk!
Ik probeer er asap ook mee verder te gaan, ik zie dan wel hier waar we gebleven zijn.
The mind
Cross clues (nieuwe soort codenames!!! Zo leuk)
Tranquility
Similio
Ga ik opzoeken, dankjewel!
Mag ik gewoon spellen toevoegen aan de beginpost haha? Of houdt iemand op de achtergrond een masterlijst bij want ik zie Race for the Galaxy er nog niet bij staan maar dat vind ik wel een aanrader; duurt best lang om het te snappen (langer dan Wingspan of Everdell bijv) maar als je het eenmaal een beetje doorhebt heel leuk en veelzijdig!
Ooh ik vind Race for the Galaxy zo leuk! Heb dat ooit op exchange heel veel gespeeld met wat huisgenoten, toen zelf gekocht toen ik terug in Nederland was, maar nu ligt het te verstoffen want ik heb niemand om het mee te spelen Speel vooral veel spelletjes met mijn vriend maar die vind het niks helaas…
Ja leuk, zet het er zeker bij! Iedereen mag spellen toevoegen.
Nee hoor, kun je gewoon toevoegen! Ik heb wel een wordbestand bewaard met wat ik nu in beginpost heb gezet, maar meer als back-up. Iedereen mag alles gewoon aanpassen, graag zelfs.
Ik heb Fabelfruit toegevoegd! Kent iemand hier dit spel?
Ik vind Tiny Epic Zombies hier heel leuk in!
El dorado is juist wel een spel wat je snel uitlegt en het is ook geen spel wat uren duurt, potje is ongeveer 3 kwartier! Wij spelen dit juist met mensen die niet zo van de hele ingewikkelde lange spellen zijn. Echt wel andere categorie dan Wingspan vind ik
En favoriete snelle spel bij ons is nu Railroad Ink, ook makkelijk ergens mee naar toe te nemen en mensen die spelletjes stom vinden vonden dit toch leuk. Je gooit met 4 dobbelstenen met stukjes rails en weg erop en hiermee moet je op je kaartje een route puzzelen. Je krijgt voor de meeste uitgangen, langste rails en weg oa punten