Spelletjestopic (incl. reviews)

Ik ken het niet maar ik ga eens op zoek. Lijkt me erg geschikt!

2 likes

Dankjewel voor de tip! Ook die van @Briseis, ik ga op marktplaats kijken

3 likes

Heeft er iemand Evergreen van 999 games? Je speelt dan meerdere rondes per seizoen en je hebt in elke ronde eigenschappen waarmee je stapjes kan zetten. Moet je die bij elke seizoenswissel terugzetten naar 0?

Edit: never mind, dit hoeft blijkbaar niet :ok_hand:

2 likes

Vandaag naar de outlet sale van 999 games geweest, dit is de buit:

1000 bommen ken ik, de rest nog niet gespeeld. Was in totaal €40 kwijt. Er waren wel een paar goede aanbiedingen, maar heb me ingehouden :innocent:

De sale is morgen ook nog trouwens, je moet wel een tijdslot reserveren.

19 likes

heeft hier iemand ook al ticket to ride voor ipad/iPhone gedownload? het spel is gisteren uitgekomen en ik ben nu al verslaafd :star_struck: je kunt het ook online spelen tegen vrienden dus ik dacht als iemand het leuk vind, kunnen we een potje doen!

3 likes

Voor de liefhebbers onder ons. 999 heeft vandaag kortingen op wingspan

3 likes

Ik heb de Android versie gedownload, weet niet of dat hetzelfde is? Maar mijn friendcode is 89C6B3C1CEA8C460

1 like

leuk! ben nu niet thuis maar zal straks proberen je toe te voegen! had vandaag m’n eigen friendcode gezien en die leek op die van jou dus het zal wel hetzelfde spel zijn denk ik.

4 likes

In zie dat je zelfs een groep kunt maken en dan kan je ook schatten, dus misschien zijn er meer mensen die mee willen doen? :grin::grin: Heb gisteren paar keer gespeeld en hoewel er een paar bugs in het spel zitten speelt het wel erg leuk

1 like

ja, vind het ter afwisseling ook leuk! vind het online spelen nog wat moeizaam, loopt bij mij vaak vast en voordat je een groep hebt om te spelen duurt echt te lang. ik heb inmiddels de AI tegenspelers op hard gezet want ik maakte ze telkens in :joy:

1 like

Heeft iemand hier het spel Avalon The Resistance in het Nederlands? En wil je de Nederlandse spelregels delen? Ik heb de Engelse versie gekocht en vind het echt irritant en ingewikkeld om een nieuw spel in het Engels te moeten gaan begrijpen.

1 like

Heeft iemand toevallig de ‘tiny tin’ editie van Regenwormen die niet gebruikt wordt en die ik over mag nemen? Ik zoek die al een tijdje maar is nieuw niet meer leverbaar, tot nu toe via Marktplaats geen succes.

1 like

Ik heb toevallig de Duitse besteld op Amazon. Wilde ‘m ook graag hebben. Heck Meck heet ‘ie.

2 likes

Dank nog voor de tip, heb er gisteren twee besteld voor een vriendin en mezelf… Ben ik vanmiddag in een tweedehands winkel en wat vind ik daar compleet en slechts voor 50 cent! De Tiny Tin Regenwormen :joy: En ook nog ‘Konijnenhokken’, die vind ik iets minder leuk maar ik heb ze uiteraard allebei meegenomen. Even kijken of die Duitse nog retour kan en anders geef ik die wel weer door aan iemand anders :sweat_smile:

4 likes

Ik heb het spel Hitster en ook Hitster guilty pleasures nieuw sinds deze week en ik vind het echt fantastisch! Ik zag deze week toevallig veel verschillende vrienden en familie en echt iedereen vond het super leuk. Leeftijden waren van 25 t/m 59 en voor iedereen leuk.

Je gaat dus een tijdlijn maken met muziek vanaf 1920(ofzo?) t/m 2022. Echt super leuk en gezellig! Dikke aanrader wat mij betreft.

4 likes

Vindt je de guilty pleasure leuker dan de normale?
Ik heb alleen de normale gespeeld die vind ik echt super leuk ook. Maar was wel benieuwd wat voor nummers er dan in die guilty pleasure variant zitten.

Ja ik vind hem leuker. Zijn iets nieuwere liedjes dan de normale variant. Voor mij nog wat meer bekendere liedjes. Wellicht omdat het dus iets nieuwere zijn. Kan niet zeggen dat het alleen maar “foute” hits of zo zijn. Maar bijvoorbeeld broodje bapao zit er wel in. Veel 00’s hits ook. Maar ook gewoon living doll uit 1959 of Elvis uit 1960.

Lang verhaal kort. Het zijn gewoon 300 nieuwe liedjes die voor mijn gevoel wat nieuwer/bekender zijn.

3 likes

Ja, dit spel is bij ons ook een hit! M’n broertje heeft de gewone en wij de guilty pleasures en sindsdien wil iedereen die langs komt voor spelletjes dit spel spelen en doen we bijna niks anders meer :joy:. Het is ook het lievelingsspel van m’n moeder, die wilde hem dit weekend lenen om met hun vrienden te spelen toen ze op bezoek kwamen 🥹.

Je kunt de 2 versies ook door elkaar gebruiken trouwens! Dan heb je wat meer afwisseling qua nummers.

2 likes

Je kunt Hitster op Spotify intikken, het spel heeft afspeellijsten van elke editie, zo kun je zien of het wat voor je is of niet.

2 likes

Goede tip!
Heb ff gekeken en deze boomer gaat voor de normale versie want ik ken bijna geen nieuwe dingen :joy:

4 likes