Spelletjestopic (incl. reviews)

Omgggg

Dat ik niet aan scrabble gedacht hebt, dat is inderdaad een goede. Dankjewel!

De anderen zijn denk ik nog net iets te moeilijk. Misschien voor over een paar maanden.

Lingo?

1 like

Misschien echt uit de oude doos, maar Boggle?

5 likes

Aaah jeugdherinneringen, dit speelde ik vroeger altijd met mn oma :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Is Wingspan aan te raden als ik het vooral in mijn eentje zal spelen of is het daarvoor het geld niet waard?

Ik sluit me aan bij @Mari! En ik zou Marktplaats in de gaten houden. Heb hem daar zelf nieuw in plastic gekocht voor ± € 20.

2 likes

Je kunt Wingspan gratis op Board Game Arena spelen. Mss nog tip als je het spel eens wilt proberen. Overigens wel tegen minimaal één andere. Ik ben nog steeds zo’n fan van dit spel, al minstens 100 spellen gespeeld.

4 likes

Ik ken het niet maar ik ga eens op zoek. Lijkt me erg geschikt!

2 likes

Dankjewel voor de tip! Ook die van @Briseis, ik ga op marktplaats kijken

3 likes

Heeft er iemand Evergreen van 999 games? Je speelt dan meerdere rondes per seizoen en je hebt in elke ronde eigenschappen waarmee je stapjes kan zetten. Moet je die bij elke seizoenswissel terugzetten naar 0?

Edit: never mind, dit hoeft blijkbaar niet :ok_hand:

2 likes

Vandaag naar de outlet sale van 999 games geweest, dit is de buit:

1000 bommen ken ik, de rest nog niet gespeeld. Was in totaal €40 kwijt. Er waren wel een paar goede aanbiedingen, maar heb me ingehouden :innocent:

De sale is morgen ook nog trouwens, je moet wel een tijdslot reserveren.

19 likes

heeft hier iemand ook al ticket to ride voor ipad/iPhone gedownload? het spel is gisteren uitgekomen en ik ben nu al verslaafd :star_struck: je kunt het ook online spelen tegen vrienden dus ik dacht als iemand het leuk vind, kunnen we een potje doen!

3 likes

Voor de liefhebbers onder ons. 999 heeft vandaag kortingen op wingspan

3 likes

Ik heb de Android versie gedownload, weet niet of dat hetzelfde is? Maar mijn friendcode is 89C6B3C1CEA8C460

1 like

leuk! ben nu niet thuis maar zal straks proberen je toe te voegen! had vandaag m’n eigen friendcode gezien en die leek op die van jou dus het zal wel hetzelfde spel zijn denk ik.

4 likes

In zie dat je zelfs een groep kunt maken en dan kan je ook schatten, dus misschien zijn er meer mensen die mee willen doen? :grin::grin: Heb gisteren paar keer gespeeld en hoewel er een paar bugs in het spel zitten speelt het wel erg leuk

1 like

ja, vind het ter afwisseling ook leuk! vind het online spelen nog wat moeizaam, loopt bij mij vaak vast en voordat je een groep hebt om te spelen duurt echt te lang. ik heb inmiddels de AI tegenspelers op hard gezet want ik maakte ze telkens in :joy:

1 like

Heeft iemand hier het spel Avalon The Resistance in het Nederlands? En wil je de Nederlandse spelregels delen? Ik heb de Engelse versie gekocht en vind het echt irritant en ingewikkeld om een nieuw spel in het Engels te moeten gaan begrijpen.

1 like

Heeft iemand toevallig de ‘tiny tin’ editie van Regenwormen die niet gebruikt wordt en die ik over mag nemen? Ik zoek die al een tijdje maar is nieuw niet meer leverbaar, tot nu toe via Marktplaats geen succes.

1 like