Ik heb toevallig de Duitse besteld op Amazon. Wilde ‘m ook graag hebben. Heck Meck heet ‘ie.
Dank nog voor de tip, heb er gisteren twee besteld voor een vriendin en mezelf… Ben ik vanmiddag in een tweedehands winkel en wat vind ik daar compleet en slechts voor 50 cent! De Tiny Tin Regenwormen En ook nog ‘Konijnenhokken’, die vind ik iets minder leuk maar ik heb ze uiteraard allebei meegenomen. Even kijken of die Duitse nog retour kan en anders geef ik die wel weer door aan iemand anders
Ik heb het spel Hitster en ook Hitster guilty pleasures nieuw sinds deze week en ik vind het echt fantastisch! Ik zag deze week toevallig veel verschillende vrienden en familie en echt iedereen vond het super leuk. Leeftijden waren van 25 t/m 59 en voor iedereen leuk.
Je gaat dus een tijdlijn maken met muziek vanaf 1920(ofzo?) t/m 2022. Echt super leuk en gezellig! Dikke aanrader wat mij betreft.
Vindt je de guilty pleasure leuker dan de normale?
Ik heb alleen de normale gespeeld die vind ik echt super leuk ook. Maar was wel benieuwd wat voor nummers er dan in die guilty pleasure variant zitten.
Ja ik vind hem leuker. Zijn iets nieuwere liedjes dan de normale variant. Voor mij nog wat meer bekendere liedjes. Wellicht omdat het dus iets nieuwere zijn. Kan niet zeggen dat het alleen maar “foute” hits of zo zijn. Maar bijvoorbeeld broodje bapao zit er wel in. Veel 00’s hits ook. Maar ook gewoon living doll uit 1959 of Elvis uit 1960.
Lang verhaal kort. Het zijn gewoon 300 nieuwe liedjes die voor mijn gevoel wat nieuwer/bekender zijn.
Ja, dit spel is bij ons ook een hit! M’n broertje heeft de gewone en wij de guilty pleasures en sindsdien wil iedereen die langs komt voor spelletjes dit spel spelen en doen we bijna niks anders meer . Het is ook het lievelingsspel van m’n moeder, die wilde hem dit weekend lenen om met hun vrienden te spelen toen ze op bezoek kwamen 🥹.
Je kunt de 2 versies ook door elkaar gebruiken trouwens! Dan heb je wat meer afwisseling qua nummers.
Je kunt Hitster op Spotify intikken, het spel heeft afspeellijsten van elke editie, zo kun je zien of het wat voor je is of niet.
Goede tip!
Heb ff gekeken en deze boomer gaat voor de normale versie want ik ken bijna geen nieuwe dingen
Heb van het weekend Rovers van de Noordzee gekregen.
Mooi spel, vrij eenvoudige regels en vlot te spelen.
Met 2 personeen gespeeld. Ben er erg blij mee.
Ik heb Qwixx On Board gekregen voor m’n verjaardag. Net gespeeld en is heel leuk!
Wij gingen gister azul spelen maar ze hadden per ongeluk azul ramen van sintra meegenomen.
Die is echt zoveel minder leuk dan de gewone azul. Er is veel minder strategie nodig, echt jammer.
We hadden het ook allemaal nog nooit gespeeld en hadden juist zo’n zin in een spel waarbij we niet na hoefden te denken over hoe het moest.
Ik heb een cadeaubon gehad om een spel mee te kopen. Wil graag een spel voor 2 spelers.
Twijfel tussen Mr. Jack London of Watergate.
Iemand ervaringen met deze twee?
Of andere aanrader in deze prijsklasse?
Ik heb Watergate maar heb hem geloof ik maar 1x gespeeld. We vonden het wel geinig maar kwamen op een gegeven moment vast te zitten in het spel en snapten niet hoe we dan verder konden (terwijl we best spelletjes IQ hebben haha).
Ik vind persoonlijk deze spellen leuker met 2 spelers: lost cities, 7 wonders duel, clever, keer op keer 2, point salad, the crew.
Bedankt. Klinkt wat jammer dat vastlopen.
Bedankt voor de tips, de meeste spellen hebben wij.
Wij spelen ook vaker expertspellen, maar zoek iets wat wel wat nadenken vergt, maar wel makkelijk op tafel komt.
Mr. Jack heb ik weleens online gespeeld en vond ik leuk! Redelijk simpele regels maar echt wel uitdagend als je het goed wil spelen, dus dat is denk ik wel iets voor jullie? Je kan het anders ook een keer proberen op Board Game Arena?
Klinkt wel precies naar wat wij zoeken. Ga er naar kijken, bedankt.
Ik vind Catan het duel echt heeel leuk
Is dit alsnog een aanrader wanneer je de gewone Catan wat minder vindt?
Ik denk het wel, ik vind de gewone Catan ook leuk maar dit is eigenlijk wel een heel ander soort spel. Ik vind het leuk omdat het echt een goed wat langer strategisch (en kans)spel is voor twee personen, dat vind ik moeilijk te vinden normaal
@Lot +1 voor Mr Jack, wij hebben ook heel wat spellen, en deze is eenvoudig qua concept en toch uitdagend genoeg.