Dan lijkt een kleine set me ook beter, ik heb ook erg kleine handen (moet altijd kinderhandschoenen kopen :p). Ik was alleen bang dat een pocket-set niet ‘compleet’ zou zijn qua handleiding.
Iemand heeft dit een keer bij mijn oma gedaan. Die zei opeens tegen mn oma dat ze heel oud zou worden (kon hij zien aan haar ogen) en daarna begon hij allemaal random dingen uit haar leven op te noemen. Mn oma is ondertussen 92 en nog zeker niet klaar met het leven haha.
Ha leuk berichtje, ik word er zelf ook nieuwsgierig van. Heb je al gemaild?
Wat stoer van je! Ben benieuwd wat het je gaat brengen. En niet geschoten is altijd mis toch
Ik ben echt benieuwd!
Zou het zelf ook wel willen ervaren
Hoe is de afspraak gegaan?
Wat mooi! En heel fijn dat je je er zo goed bij voelde.
Ben ook wel benieuwd in welke omgeving hij werkt. Straks zit z’n agenda vol ff’ers
Wauw dat klinkt als een fijne sessie! Wat is het wat die man beoefend? Het Klinkt ook wel wat als rebalancing/haptonomie en dan nog tikje verder.
Oh super bedankt voor je antwoord! Mag ik je misschien nog een pb sturen?
Ik woon in Groningen! Mag ik je ook even pb’en voor zijn website?
Haha ja dat denk ik ook!!
Ik wil dit jaar alternatieve geneeswijze toevoegen aan m’n zorgpakket, maar vind het toch een beetje spannend om weg te gaan bij ZIlveren Kruis omdat ik daar al jaren zit.
Hebben jullie het in je pakket zitten, zo ja: Waar zitten jullie dan bij? @Jeg ik heb dit ooit ook aan jou gevraagd, maar ik kan het niet meer terugvinden
Ja, dit houdt me ook tegen… Ik moet me er nog beter in verdiepen, maar zag inderdaad veel van die restricties: https://www.zorgwijzer.nl/vergoeding/alternatieve-geneeswijzen
Dan kom ik uit op verzekeringen van 190+ euro :o Dat vind ik echt heel veel.
Ja, ik moet echt gaan rekenen haha. Ik had al wat dingen gevonden die ik wilde uitproberen, zoals een haptonoom en rolfing. Maar pfoe, 190 euro terwijl ik nu 132 zou betalen
Ben ik naar benieuwd
Zijn er hier ook mensen die dieren kunnen lezen overleden of levend?
Dankjewel dat je haar site hebt gedeeld! Ik heb meteen allemaal readings besteld
Zijn er forummers die zich ingelezen hebben over the great conjunction en artikels willen delen?
Ik heb voor kerst een set tarotkaarten gekregen dus ik trek nu iedere dag voor mezelf een kaart. Vind het echt een fijn begin van de dag, ben dan toch iets bewuster van de mogelijkheden die een nieuwe dag te bieden heeft zeg maar.
Enige nadeel is dat de kaarten net te groot zijn om prettig te kunnen schudden, dus moet daar nog even handig in worden.