Een vriendin van mân moeder heeft vroeger zeld tarot kaarten gelegd, zowel voor haarzelf als anderen. Toen ze op haar 18 begon met leggen, kwam uit de kaarten dat iemand in haar dichte omgeving zou sterven. Maarja ze was nieuw in tarot dus geloofde het niet zo. Een week later overleed de moeder van haar vriend. Heel eng!!
Ze heeft daardoor een tijdje de kaarten gelaten voor wat het was en in verschillende periodes van haar leven ze nog gebruikt.
Nu gaat ze naar iemand die al jĂĄren kaarten voor haar legt en blijkbaar is hij heel goed en klopt heel veel. Nu zou ik dat dus ook eens willen doen, maar ik ben heel bang dat ik daar te horen krijg dat ik nooit een man zal vinden om het leven mee te delen (ja een grote angst van mezelf en ja ik heb er therapie voor). Daarom durf ik dus niet zo goed.
Ook vertelde die vriendin van mân moeder dat je eigenlijk best geen tarot kaarten voor jezelf legt, omdat je jezelf te goed kent en zo andere interpretaties aan de kaarten geeft. Ik was eigenlijk van plan om tarot kaarten te kopen maar nu weet ik het eigenlijk niet zo goed?