Spiritueel topic

Ik ben gek op alles wat hiermee te maken heeft en ik ben daar vast niet de enige in! Mijn nieuwste obsessie is tarot!
Eigenlijk alles omtrent astrologie/sterrenbeelden, tarot, edelstenen, hypnose, dromen, meditatie, maar ook dingen zoals ayahuasca en ervaringen daarmee.

Link naar hoe je ascendant werkt: https://www.more.com/entertainment/fun/what-does-your-moon-sign-and-rising-sign-mean

o ja: en google is je vriend

5 likes

Held! Looove alles wat hiermee te maken heeft. Geloof ook 100% in andere dimensies en ga ook naar channelsessies enzo ff kort gezegd.

ja hallo hier ben ik, trotse vis, lezer van tarot, kijker van filmpjes, anti tweelingen

1 like

twee gezichten! valse heksen! haha nee, ik weet het eigenlijk ook niet. denk dat tweelingen best wel wispelturig zijn, een van m’n beste vriendinnen is tweeling en dat is echt zo’n twijfelkont? maar zo is er over elk sterrenbeeld wel wat te zeiken, vissen zijn ook vermoeiende luie dromerige wezens.

1 like

Ik ben niet heel spiritueel denk ik, maar hou wel van sterrenbeelden etc. Heb samen met een vriendin die hetzelfde sterrenbeeld is een pinterestboard waar we alle feitjes etc over ons sterrenbeeld verzamelen haha. We checkten ook altijd of onze dates ‘matchten’ qua sterrenbeeld, haha.

Diezelfde vriendin heeft ook een hele mooie set tarotkaarten, dacht vroeger altijd dat het iets engs was maar ik vind het juist heel interessant! Enige ‘enge’ is dat het soms zo bizar lijkt te kloppen??

2 likes

Maar weegschalen zijn toch juist de twijfelkonten! Ik ben zelf ook tweeling trouwens haha, ik ben ook best wel direct. Ben wel goed in (over)analyseren, maar heb juist een hekel aan twijfelkonten.

Ik meld mij als weegschaal en wil even zeggen dat ik persoonlijk dus totaaal geen twijfelkont ben. Eerder het tegenovergestelde :see_no_evil:

1 like

@Jeg ja zo grappig, door de jaren heen heb ik altijd veel weegschalen als goede vriendinnen gehad. Of tweelingen, ik match echt bijna altijd goed met tweelingen. Mijn vriend is trouwens een stier, en dat schijnt geen goede match te zijn dacht ik, maar ik vind hem helemaal niet passen bij de kenmerken van een stier haha. En ons juist wel een goede match.

Hoe weet je eigenlijk wat je ‘opposite’ is? En je hebt ook nog je anscendant of zoiets, maar dat weet ik ook nog niet precies

Ken je trouwens ook de Enneagram test? Die vind ik helemaal geweldig haha

@Rozecoupeschaar haha ja het klopt natuurlijk ook niet altijd voor iedereen. Maar ik dacht dat de weegschaal er wel om bekend stond?

1 like

Dan is mijn ex de enige twijfelde weegschaal haha. ik vind trouwens wel echt dat opposites attract een ding is met sterrenbeelden, of het nou vrienden of relaties zijn, ik ben echt fan van maagden. Denk omdat ze zo het tegenovergestelde zijn dat ik hun kwaliteiten aantrekkelijk vind?

1 like

@tuula nee kan inderdaad niet altijd perfect kloppen. Herken me vaak ook wel in mijn sterrenbeeld hoor. Alleen twijfelen heb ik juist een hekel aan toevallig. Gewoon duidelijk, keuzes, klaar.

Ja mijn vriend is inderdaad vrij koppig, maar dat ben ik zelf ook wel. Dat vind ik juist wel leuk of zo, ik heb vooral tegengas nodig en dat geeft ie wel.

Ik ben het nu idd allemaal aan het opzoeken! Mijne is vissen. Kwam via Google op deze website uit: https://www.astropsychologie.nl/ maar ze schrijven alles zo serieus en in u-vorm haha. Heb je toevallig iets toegankelijkers?

Oh en dat plaatje wat je post: de boogschutter is dan je opposite? betekenen die cijfers ook nog wat?

Mijn ascendant is waterman en mijn maan is stier. HMMMM

Ah thanks @jeg

Als iemand nog een leuk en interessant boek over sterrenbeelden weet, is misschien wel een leuk idee voor m’n verjaardag

1 like

Hij verdween net een beetje in m’n post, maar de enneagram test vind ik ook zooo interessant.

Klopt tot nu toe ook echt bij iedereen die ik 'm laat doen. Ik ben zelf een 7 (levensgenieter), en bijna al mijn vrienden zijn of ook 7ens of een 9 haha.

2 likes

Ow nee vind ik helemaal niet gek! Ik voel me ook zo veel beter als ik gesport heb! Mijn hele hoofd is dan helemaal leeg.

Maar precies dat hahaha ik heb ook echt geen geduld voor dat beetje passief zitten en niks doen. Maar is eigenlijk wel goed voor me

1 like

Hmmm ik ben een levensgenieter en een helper, blijkbaar.

1 like

Allebei evenveel? Bij mij komt 4 (romanticus is dat geloof ik) wel snel achter de 7 (levensgenieter).

Je kunt heel veel vinden over je type, ook daar zijn weer allerlei tegengestelden en uitersten (hoe je bent als je op je ‘best’ en op je ‘slechts’ bent etc). Vindt het heel interessant, is wel pseudo-wetenschap maar toch

1 like

Ojee ik had ’ m weggeklikt dus heb 'm nu opnieuw gedaan en denk dat ik 99% hetzelfde heb ingevuld maar nu ben ik een bemiddelaar (19 punten) en een levensgenieter (17 punten)

Ik heb trouwens ooit op mijn blog geschreven over het enneagram, en kreeg toen mails van een bedrijf dat dit soort tests deed (maar dan vooral op gebied van leiderschap). Die wilden een samenwerking ofzo, niks mee gedaan maar ik kreeg toen wel een documentje over type 7 opgestuurd. Aangezien hier een paar 7ens zitten, wellicht leuk om te lezen:

type7

Ik herken mij hier dus super erg in op ‘professioneel vlak’ (dus werk/school)

Haha jaa intersesant he? Ik ben wel altijd een beetje bang voor het forer-effect, maar dit is gewoon letterlijk hoe ik ben

1 like