Spiritueel topic

Ik ben gek op alles wat hiermee te maken heeft en ik ben daar vast niet de enige in! Mijn nieuwste obsessie is tarot!
Eigenlijk alles omtrent astrologie/sterrenbeelden, tarot, edelstenen, hypnose, dromen, meditatie, maar ook dingen zoals ayahuasca en ervaringen daarmee.

Link naar hoe je ascendant werkt: https://www.more.com/entertainment/fun/what-does-your-moon-sign-and-rising-sign-mean

o ja: en google is je vriend

4 likes

Heeft er iemand weleens tarotkaarten laten leggen? Ik kijk nu steeds de filmpjes per halve maand op youtube over mijn sterrenbeeld en ik vind het zo leuk haha.

Dit is mijn lievelingswijfie https://www.youtube.com/watch?v=14tZYxYe0sE

Maar vriendinnen van mij vinden haar te bot/te straight maar ja zij is net als ik tweelingen dus wij spreken dezelfde taal :stuck_out_tongue: vind dat directe juist fijn

Held! Looove alles wat hiermee te maken heeft. Geloof ook 100% in andere dimensies en ga ook naar channelsessies enzo ff kort gezegd.

ja hallo hier ben ik, trotse vis, lezer van tarot, kijker van filmpjes, anti tweelingen

1 like

hahahahaha ik kwam er dus kortgeleden pas achter dat mensen zo haten op tweelingen maar pls why? ik vind mezelf namelijk heel leuk

1 like

twee gezichten! valse heksen! haha nee, ik weet het eigenlijk ook niet. denk dat tweelingen best wel wispelturig zijn, een van m’n beste vriendinnen is tweeling en dat is echt zo’n twijfelkont? maar zo is er over elk sterrenbeeld wel wat te zeiken, vissen zijn ook vermoeiende luie dromerige wezens.

1 like

niet wispelturig maar meer zo van dat je (of iig ik) in elk verhaal beide kanten wel kunt begrijpen waardoor ik soms heel hypocriet van mening kan veranderen

twee gezichten herken ik alleen in de zin van dat ik ook een sluwe kant kan hebben maar daar staan gemini’s ook om bekend

ik kom ook trots uit voor de mindere kanten van mijn sterrenbeeld :gemini: :gem: :heart: haha

1 like

Ik ben niet heel spiritueel denk ik, maar hou wel van sterrenbeelden etc. Heb samen met een vriendin die hetzelfde sterrenbeeld is een pinterestboard waar we alle feitjes etc over ons sterrenbeeld verzamelen haha. We checkten ook altijd of onze dates ‘matchten’ qua sterrenbeeld, haha.

Diezelfde vriendin heeft ook een hele mooie set tarotkaarten, dacht vroeger altijd dat het iets engs was maar ik vind het juist heel interessant! Enige ‘enge’ is dat het soms zo bizar lijkt te kloppen??

2 likes

Maar weegschalen zijn toch juist de twijfelkonten! Ik ben zelf ook tweeling trouwens haha, ik ben ook best wel direct. Ben wel goed in (over)analyseren, maar heb juist een hekel aan twijfelkonten.

ik lees ook altijd heel veel over sterrenbeelden en over het gedrag en of het matcht en over het algemeen klopt het heel aardig.
ik match heel goed met mijn opposite sagittarius
ik KAN NIET met leeuw, te dominant
en ze zeggen dat vissen ook geen match is maar gek genoeg heb ik een aantal vissen vriendinnen, volgens mij zeggen ze dat omdat vissen te gevoelig zou zijn maar ik ben zelf ook best wel gevoelig dus dat is eigenlijk een overeenkomst
maar mijn lievelingssign is weegschaal! daarmee heb ik altijd maar een half woord nodig, communicatie gaat vloeiend

en @honey weet alles over kloppende tarot hahaha

1 like

Ik meld mij als weegschaal en wil even zeggen dat ik persoonlijk dus totaaal geen twijfelkont ben. Eerder het tegenovergestelde :see_no_evil:

1 like

ja dat wispelturige herken ik ook van weegschalen! een van mijn beste vrienden is weegschaal en mijn broertje ook en ik vind het iets wat altijd heel sterk naar voren komt

ik heb zelf ook niet zo veel geduld voor dat twijfelende ik denk dan: kies gvd iets

1 like

@Jeg ja zo grappig, door de jaren heen heb ik altijd veel weegschalen als goede vriendinnen gehad. Of tweelingen, ik match echt bijna altijd goed met tweelingen. Mijn vriend is trouwens een stier, en dat schijnt geen goede match te zijn dacht ik, maar ik vind hem helemaal niet passen bij de kenmerken van een stier haha. En ons juist wel een goede match.

Hoe weet je eigenlijk wat je ‘opposite’ is? En je hebt ook nog je anscendant of zoiets, maar dat weet ik ook nog niet precies

Ken je trouwens ook de Enneagram test? Die vind ik helemaal geweldig haha

@Rozecoupeschaar haha ja het klopt natuurlijk ook niet altijd voor iedereen. Maar ik dacht dat de weegschaal er wel om bekend stond?

1 like

wil je meer vertellen hierover? andere dimensies? ik ben geïntrigeerd

Dan is mijn ex de enige twijfelde weegschaal haha. ik vind trouwens wel echt dat opposites attract een ding is met sterrenbeelden, of het nou vrienden of relaties zijn, ik ben echt fan van maagden. Denk omdat ze zo het tegenovergestelde zijn dat ik hun kwaliteiten aantrekkelijk vind?

@tuula

@tuula nee kan inderdaad niet altijd perfect kloppen. Herken me vaak ook wel in mijn sterrenbeeld hoor. Alleen twijfelen heb ik juist een hekel aan toevallig. Gewoon duidelijk, keuzes, klaar.

ik trek dat koppige van stieren niet goed, daar heb ik geen geduld voor voor iemand die strugglet met zichzelf omdat ze zo koppig zijn, mijn moeder is een stier kan me daar echt aan ergeren bij haar, maar omdat stier en tweelingen ‘naast elkaar’ liggen is dat ook een reden dat het op zich wel zou kunnen matchen, dito met kreeft, tweelingen en kreeft ook totaal geen match want kreeft te gevoelig en te moody, maar daar wordt altijd 50/50 kans op match bij gezegd

ascendant dat kun je allemaal opzoeken! mijne is leeuw!

1 like

Stiekem ben ik helemaal into sterrenbeelden. Heb gelukkig een vriendin (helaas woont ze in Duitsland) met wie ik het er uitgebreid over kan hebben. Als mijn vriendinnen met iemand gaan daten vraag ik ook heel vaak: dussss wanneer is hij jarig?

Ik ben zelf boogschutter en kan me meestal goed vinden in de omschrijvingen van dat sterrenbeeld. Heb meestal liefde en teringveel haat tegelijk aan Tweelingen. Hahaha.

2 likes

als ik iemand leuk vind is het ook het eerste wat ik wil weten “WAT IS JE STERRENBEELD?”

3 likes