Spot-de-alpaca topic

Ohh ik stond gisteren in de Hunkemöller en moest even wachten bij de kassa, heb de Pyjamabroeken met lama/alpaca staan bekijken. Als ik dit eerder geweten had, zou ik foto hebben gemaakt :frowning:

2 likes

Vet leuk!

1 like

Tuurlijk! Moet alleen nog steeds een breekhamer zoeken.

1 like

Misschien is heel veel geld in die machine gooien goedkoper :joy:

1 like

Die is voor komende week nog van mij!

1 like


Terug van een rondje wandelen, speciaal voor dit topic even de baby alpaca op de foto gezet!

14 likes

Mn verjaardagstasje nu ook op m’n verjaardag!

11 likes

Alpaca pantoffels. Bij mij naast het bed! Fair enough; van de Hunkemöller haha. Heb ook de broek maar die zit in de was!

13 likes

Fietsend gauw een foto van de alpaca’s op Ameland gemaakt haha.

5 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Haha dankje. Jij met je hele eigen topic ;p

1 like

Haha bedankt. Niet gedacht dat ik dit ooit zou meemaken.

2 likes

Ik herken heel veel spullen omdat ik er zelf ook foto’s van heb gemaakt haha
Ik hoop dat ezels ook hip worden, dan mogen de tips naar mij

5 likes

Ja ik vind Ezels ook helemaal geweldig. Maar ik denk dat de rest vd wereld het nog steeds domme beesten vindt. Terwijl ze super slim en lief zijn.

2 likes

Ze zijn zo leuk! Gelukkig houden ze in sommige (vakantie)landen wel van ezels, dus heb toch wel wat ezelspulletjes haha (maar soms is het ook echt heel lelijk, vooral die typische souvenirs)

1 like

Got him :sunglasses:

9 likes

Omg jaloers haha. Dan heb ik jou dus op insta :grin:

1 like

Hahah ja! Ik had hier de foto gezien dus ik dacht ik moet het toch ff proberen op de laatste dag van de kermis!


Amsterdam, Haarlemmerstraat

13 likes

Ik zag gisteren bij de hema ook super veel dingen. Wilde nog foto’s maken maar mijn telefoon was uit en ik was te lui om hem aan te doen. Als mensen egel dingen zien dan kan dat naar mij. Behalve het boekje 25 gram geluk, die heeft volgens mij iedereen die ik ken al wel een keer in de winkel gevonden.