Spot-de-alpaca topic

Got him :sunglasses:

Omg jaloers haha. Dan heb ik jou dus op insta :grin:

Hahah ja! Ik had hier de foto gezien dus ik dacht ik moet het toch ff proberen op de laatste dag van de kermis!

Amsterdam, Haarlemmerstraat

Ik zag gisteren bij de hema ook super veel dingen. Wilde nog foto’s maken maar mijn telefoon was uit en ik was te lui om hem aan te doen. Als mensen egel dingen zien dan kan dat naar mij. Behalve het boekje 25 gram geluk, die heeft volgens mij iedereen die ik ken al wel een keer in de winkel gevonden.

Bij de action gespot (lag bij de herfstdecoratie)

Dat is zo schattig :heavy_heart_exclamation: Is het trouwens een sleutelhanger? Ben nog op zoek naar een egel sleutelhanger zodat mijn vriend een mini egel on the go heeft. Super sneu maar goed, de shit die je doet als je verliefd bent

het is porselein/steen dus denk het niet :frowning_face:
als ik een sleutelhanger spot dan zal ik aan je denken

Kon niet precies zien of het touwtje er nou aan vast zat of niet. En dat is heel erg lief, dankjewel. Ben zelf ook op zoek maar het schiet niet op

afbeelding
Bij de Xenos!

Edit: omg dit is ook episch

Flying Tiger

Mijn vriend spotte gisteren lamas/alpacas in World of Warcraft, ben vergeten er een foto van te maken. :sob:

Ik ga morgen ook op alpaca hunt en shit kopen. To be continued…

Flying Tiger

Was vandaag bij een alpaca farm dus moest even een paar fototjes delen Haha

Mogen we even een erepost in dit topic aan de ezel wijden? Van jouw verzameling natuurlijk. Ik ben benieuwd en ezels zijn geweldig. :sob:

https://www.etsy.com/nl/search?q=hedgehog%20keychain&ref=auto1&as_prefix=hedgehog%20key

Hier toevallig iets?