Stel hier je persoonlijke vraag #2

Wow, had verwacht dat er meer mensen bekend mee zouden zijn :o

7 likes

@doei ik moest hier van de week nog aan denken!! Dat was zo bizar

1 like

Hardcover! Ben nog niet zo hip met een ereader

1 like

Las laatst ergens dat het komt doordat er nog andere etensresten in de pan zitten (die je niet ziet) en dat de pannenkoek daar dan aan blijft haken.

Gewoon veel boter in de pan doen, de pan goed heet laten worden en geduld.

Ik was naar een toneelstuk waar een vriendin in speelde, was echt leuk!

2 likes

Eerst wel altijd! Maar sinds ik een echte pannenkoekenpan heb lukt de eerste wel meestal!

Ik voel een pannenkoekenmeeting aankomen :innocent:

1 like

Ik ga er vanuit dat dit een meeting is met mensen die de eerste pannenkoek niet laten mislukken. Want ik voel me te goed voor alle anderen.

11 likes

Ik had het een half uur geleden met m’n vriend erover dat we pannenkoeken willen gaan bakken vanavond. Wat een toeval

Je kunt trouwens ook zo’n olie spray gebruiken voor pannenkoeken. Heb je nooit teveel, alleen die krengen zijn overpriced

1 like

:sob::sob:
Dan mag ik niet komen dus :frowning:

Maar maaaar…

Of met fruit :heart_eyes:

2 likes

Gele vla met aardbeien en slagroom (deden we vooral vroeger maar het is geweldig)

Eerst een met spek, kaas en stroop en dan als toetje een met nutella of poedersuiker :yum: (nu wil ik dit eten)

3 likes

Aardbeien even in de magnetron zodat het een beetje warm en jam achtig wordt :smirk:

1 like

Kaneel :heart_eyes:

6 likes
  • Dutch pancakes
  • American pancakes

0 stemmers

Appel (in dunne plakjes meegebakken). Met kaneel en suiker.

Spek overigens ook alleen meegebakken, niet los erop, dat is gek. Met stroop van Van Gilse, niks geen maple syrup aan mijn pannenkoeken!

12 likes

Ik ben opgelucht dat niemand ketchup op zn pannenkoek eet, mensen die dat doen houden echt niet genoeg van zichzelf.

Ik doe altijd bruine basterdsuiker op Mn pannenkoeken, net zo veel tot het knarst tussen Mn tanden en de suiker die eraf valt tot een soort caramel onder de warme pannenkoek wordt. Ik vind poedersuiker zo’n laffe suiker zonder crunch. Maargoed ik gooi ook altijd extra zakjes suiker door slagroom (vooral in Duitsland want die kunnen echt geen slagroom maken) tot de slagroom helemaal krokant is.

8 likes

Wat een nationalisme met al die dutch pancakes zeg. :roll_eyes:. Nee zo plat als een dubbeltje <3