Stel hier je persoonlijke vraag #2

Dat zeg ik alleen als ik een dijk op moet fietsen :joy:

1 like

Mijn ouders waren een keer op vakantie met de caravan en toen hadden ze autopech en werden ze opgehaald met zo’n oplegtruck en de caravan daarachter. Toen is onderweg de caravan losgeschoten en tegen een huis gereden, drama drama. Ze werden naar een camping gebracht en vertelden het verhaal aan een aantal buren. Ergens in het verhaal zeiden ze: ‘ja en toen waren we rond 10 uur aangereden
’ en die buren ‘WAT?! TOEN ZIJN JULLIE OOK NOG EENS AANGEREDEN?!’ Dat waren duidelijk geen brabanders :joy:

31 likes

Ik vind het zo irritant dat jij het grappig vindt om met namen te praten als je voorbeelden noemt. In mijn beleving zie ik eigenlijk alleen jou het doen. Ik weet ook niet wat me er precies zo aan stoort. Misschien omdat je laatst mijn eigen naam gebruikte en ik een Johan ken en dat lullig vind dat je zo over hem denkt dan ofzo. Geen idee.

Ja ja I know, is maar cabaret. En toch.

Waarschijnlijk koppel ik het alleen aan @grace omdat ze mijn naam laatste noemde hahah

1 like

Ben jij vandaag boos geweest op iets of iemand?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Lief dat je het vraagt haha, ik ben een paar nachtjes weg met m’n vriend in het noorden van IsraĂ«l en er is echt geen kip hier. De hele dag liggen we lekker in de zon (28 graden :sun_with_face:) en zwemmen we een beetje of zitten we in de jacuzzi :biggrin: En vanavond lekker bbqen. Dus echt een perfecte dag!

Oh en we slapen in een yurt haha vind het zo gaaf!

Samenvatting

58 likes

Haha, mijn vader is Brabants en die zegt altijd, ‘we rijden om 8 uur aan’. Heb ik altijd zo raar gevonden. :’) Je gaat wĂ©g om 8 uur, dan komt je toch niet aan.

1 like

Ik vind iedereen die namen gebruikt in verhalen irritant.

Edit. Ohja er is een forum ergernissen topic.

4 likes

Haha een poll maken en op ‘ja’ stemmen is ook uiting geven aan je ergernis!

Vind jij het irritant als mensen gefingeerde namen gebruiken in verhalen? Ja Thea, speciaal voor jou anoniem!

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

ik moest juist altijd lachen om die namen in een verhaal, het is vaak zo random haha

34 likes

@Diamonds Wat moooi! Veel plezier nog.

1 like

Niet zo erg als wanneer mensen slechts één letter gebruiken in lange verhalen

“Toen zei B dit, en A deed dat, en K was het daar niet mee eens blabla”
Ja dan haak ik gelijk af

28 likes

Met welke vreemde taal (behalve Engels) vergroot je volgens jou het meest iemands kansen op de arbeidsmarkt?

• Duits
  • Spaans
  • Frans
  • Chinees
  • Russisch
  • Arabisch

0 stemmers

Op welk personage uit Mean Girls leek jij het meest op de middelbare school? (ja het was leuker geweest als ik deze poll gisteren had geplaatst :barefoot: #october3rd)

• Cady Heron
  • Regina George
  • Gretchen Wieners
  • Karen Smith
  • Janis Ian
  • Damian
  • Ik ken deze film niet maar wil toch stemmen

0 stemmers

2 likes

Als Belg in Frankrijk moet ik toch echt voor Frans gaan :stuck_out_tongue:.

2 likes

Puur op hoeveel mensen het spreken is dat automatisch Chinees of Spaans, en omdat ik Spaans mooier vind heb ik daarop gestemd :grinning:

1 like

Ik dep het soms ook achter mijn oren, maar dat is nisschien raar?

Ha kijk ik wist dat er een leuk verhaal zou komen, wat een prachtige plek zeg!! Geniet ervan vandaag, klinkt idd als een perfecte dag haha

1 like

Als Nederlander in Duitsland heb ik op Spaans gestemd :smiley:

3 likes

Ja ik dacht dus ook: ik denk dat je in Nederland over het algemeen meer hebt aan Duits dan aan Spaans, hoewel Spaans natuurlijk door veel meer mensen wordt gesproken. Is uiteraard ook helemaal afhankelijk van het bedrijf waar je werkt