Ik denk dat je weinig aan mijn antwoord hebt, maar ik heb ze aan een vriend gegeven die nu de studie doet die ik gedaan heb. Wel even gewaarschuwd dat er dingen achterhaald kunnen zijn, maar hij zal er nog wel nut aan hebben.
Verkopen en anders bewaren.
Oeps, dan gratis weggeven!
Ik zou zeker eerder kringloop proberen dan oud papier, je weet nooit of er iemand toevallig in dat veld geĂŻnteresseerd is! Mijn schoolboeken waren altijd heel snel weg en ik beeld me dan ook graag in dat een gepensioneerde ze gebruikt om nog wat bij te leren 
Ik hoor héél vaak dat ik er heel braaf uitzie en mensen verbaasd zijn dat ik best wel stoere dingen doe/gedaan heb en niet zoân traditioneel leven/visies heb.
Ja, vind dat soms ook best vervelend. Ik heb een zachte stem en praat niet altijd veel bij sommige mensen. Dan denken ze meteen dat je vet saai bent en niks durft 
Wat is jouw ecologische footprint?
- 1 planeet
- 1-2 planeten
- 2-3 planeten
- 3-4 planeten
- 4-6 planeten
- 6-7 planeten
- 7-8 planeten
- 8-9 planeten
- 9 of meer planeten
0 stemmers
Ja vond ik ook, laat je toch weer nadenken over waar je allemaal nog bij stil kan staan.
Oh jaaaa, ik zat echt te denken maar deze had ik ook!
Ik weet nog wel Aeneas in puppi stat ofzo, nou hilariteit alom voor de brugpiepers hahahaha
1.8, moet nodig iets gaan doen eraan 
1.2 en mijn overshoot day is 12 november
Heb jij een âvijandâ? Of iemand met wie jij gebrouilleerd bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
3.4 en mijn overshoot day is 19 april. Oeps. Ik ben niet vegetarisch en ik reis per week 340 km naar werk met het openbaar vervoer.
Je kan ook zien wie je het meest hebt geliket en wie jou hé! Ik ben het meest geliket door @Lentex en heb de meeste dingen geliket van @anon39978576
Ik durf niet te zeggen hoe veel planeten er nodig zijn voor mijn levensstijl
ben dit jaar naar Costa Rica geweest en naar Oeganda 
Heb je altijd in het herfst/winter seizoen ook zoveel last van statisch haar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En hoppa weer n like erbij 
Als je gepoept hebt, doe je dan de klep van de wc naar beneden?
- ja
- nee
0 stemmers
Ga je vanavond (zaterdag) de deur uit?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Zo ja, wat ga je doen?
- Uit eten
- Bioscoop
- Bij vrienden langs
- Naar familie
- Sporten
- Kroeg
- Ergens dansen
- Anders, nl:
0 stemmers
Heb je er zin in?
- Ja!
- Nee, ik blijf liever thuis
- Mwah, maar als ik er eenmaal ben is het vast leuk
0 stemmers
Ja (veel) vliegen is ook mijn probleem! Ik woon op 11 uur vliegen van Nederland af. Dus als ik dan bv alleen al met kerst naar huis zou gaan zit ik al gelijk aan de 21 uurâŠ