Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ja ik denk dat vlees en zuivel al snel een extra planeet oplevert waarschijnlijk haha

Edit: komt misschien een beetje lullig over, niet zo bedoeld!

2 likes

Ik vind dat soort dingen van twee maanden douchen voor een hamburger zoooo bizar. Dat we dat met z’n allen nog zo massaal eten?? Ik begrijp dat echt niet

5 likes

De oplossing!! :rofl:

4 likes

Op het forum hoor ik je stem niet, maar vind ik je ook luid en spontaan :stuck_out_tongue: (positief luid)

3 likes

Mijn vriend viert zijn verjaardag bij ons in de tuin. Ik heb het helemaal leuk aangekleed en we hebben heel veel hout gehaald voor een kampvuurtje. Maar ik heb er niet bij stil gestaan dat het ook wel eens zou kunnen gaan regenen. Dus ik houd m’n fingers crossed dat het toch droog blijft vanavond.

1 like

2 weken van te voren, maar ik maak vaak wel al schema’s en samenvattingen van te voren.

Wat moet ik doen?

• Cake maken (achteraf blij, ruikt lekker in huis, maar naar supermarkt moeten)
  • Geen cake maken (niet bij achteraf, geen lekkere geur in huis, wel op de bank kunnen blijven hangen)

0 stemmers

Als ik het blok goed bijgehouden heb, dan een week van tevoren echt met blokken. Anders heb ik twee tot drie weken van tevoren PANIEK en begin ik dan.

Ik heb ja gestemd omdat iemand mij als vijand ziet maar ik diegene niet. Snap ook nog steeds niet waarom eigenlijk, was een heel jaloers meisje dat ik al ken vanaf den basisschool. Wilde altijd vriendinnen zijn met mijn bestie en mij en we speelden allebei ook gewoon leuk met haar, deden aardig tegen haar en kwamen op elkaars feestjes maar mijn BF en ik waren samen 1 zeg maar en volgens mij vond zij dat niet leuk. Later is het een paar keer voorgekomen dat zij een jongen leuk vond en dat daarna bleek die jongen mij leuk vond. Allemaal dingen die zij me volgens mij nu nog steeds kwalijk neemt (zijn 25) terwijl ik daar niet echt iets aan kon doen. Hebben 3 gemeenschappelijke vriendinnen en zij geven ook aan dat zij altijd moeilijk doet over mij terwijl ik altijd zeg ‘hoe meer zielen hoe meer vreugd’. Maar altijd dus best wel awkward op verjaardagen enzo omdat ik continu een soort spanning voel bij haar.

Ok lang verhaal haha.

Oke ik ben gegaan, nu bakken!

3 likes

Ohh lekker. Laat je weten hoe het was? Ik ga speculaascake maken!

1 like

Als een kennis (geen vriend of vriendin dus) begint te huilen, raak je diegene dan aan? In een één-op-één situatie/heel klein groepje.

• Ja hoor, ik leg mijn arm om diegene heen
  • Ik ga knuffelen
  • Ik wrijf kort langs de arm of schouder
  • Ik probeer een move te maken, maar vaak haak ik toch af omdat ik het niet goed durf
  • Nee, zo ben ik niet
  • Nee, dat lukt mij niet, maar ik zou daar wel beter in willen zijn
  • Anders

0 stemmers

Wat zou jij zelf graag willen, als jij degene bent die plotseling moet huilen?

• Een knuffel
  • Een arm om me heen
  • Een korte aanraking, ‘iets’ is wel fijn
  • Neutraal
  • Liever geen aanraking, maar ik vind het niet erg als dat wel gebeurt
  • Geen aanraking, vind ik niet fijn
  • Anders

0 stemmers

1 like

Was het lekker?

1 like

Ik weet nooit zo goed wat ik moet doen als iemand moet huilen. Want ik wil zelf meestal liever ff geen aandacht als ik in het openbaar moet huilen, omdat het bij mij dan alleen maar erger wordt (het huilen).

5 likes

mooie poll <3

1 like

M&M’s

In de praktijk komt mijn reactie waarschijnlijk hier op neer (als het iemand is waar ik niet hecht mee ben)

25 likes

jaa die gebruik ik nu ook! oh nee, maar wel ook van ah

Ik ben hier dus zo ongemakkelijk mee. Zelfs met vrienden. Sowieso met aanraken van mensen buiten ‘een hand geven’ om.

Sommige mensen leer je kennen en die leggen na een uur een hand op je schouder, zo amicaal. Ik ben het tegenovergestelde. Als ik je na een maand per ongeluk aanraak ben ik me er zo enorm van bewust. Ik zeg zelfs vaak sorry.

En ik heb geen gekke dingen hiermee meegemaakt maar ik ben zo’n ongemakkelijk persoon!

4 likes

Begin dit jaar had ik drie vriendinnen uitgenodigd om te lunchen bij mij thuis. We zaten met z’n viertjes aan tafel en hadden het over mijn werk, waar het voor mij toen helemaal niet lekker ging. Op een gegeven moment moest ik huilen, maar geen een van m’n vriendinnen deed iets? Ik ben helemaal niet van de knuffels of iets, maar het voelde opeens zo raar dat ik zat te janken en iedereen roerloos aan tafel op z’n stoel mij aan zat te kijken. Een aai over m’n arm ofzo had de situatie wel iets minder vaag gemaakt

8 likes