Ik weet nog wel Aeneas in puppi stat ofzo, nou hilariteit alom voor de brugpiepers hahahaha
1.8, moet nodig iets gaan doen eraan
1.2 en mijn overshoot day is 12 november
Heb jij een “vijand”? Of iemand met wie jij gebrouilleerd bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
3.4 en mijn overshoot day is 19 april. Oeps. Ik ben niet vegetarisch en ik reis per week 340 km naar werk met het openbaar vervoer.
Je kan ook zien wie je het meest hebt geliket en wie jou hé! Ik ben het meest geliket door @Lentex en heb de meeste dingen geliket van @anon39978576
Ik durf niet te zeggen hoe veel planeten er nodig zijn voor mijn levensstijl ben dit jaar naar Costa Rica geweest en naar Oeganda
Heb je altijd in het herfst/winter seizoen ook zoveel last van statisch haar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En hoppa weer n like erbij
Als je gepoept hebt, doe je dan de klep van de wc naar beneden?
- ja
- nee
0 stemmers
Ga je vanavond (zaterdag) de deur uit?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Zo ja, wat ga je doen?
- Uit eten
- Bioscoop
- Bij vrienden langs
- Naar familie
- Sporten
- Kroeg
- Ergens dansen
- Anders, nl:
0 stemmers
Heb je er zin in?
- Ja!
- Nee, ik blijf liever thuis
- Mwah, maar als ik er eenmaal ben is het vast leuk
0 stemmers
Ja (veel) vliegen is ook mijn probleem! Ik woon op 11 uur vliegen van Nederland af. Dus als ik dan bv alleen al met kerst naar huis zou gaan zit ik al gelijk aan de 21 uur…
Ik dacht dat ik veel goed maakte door bijna vegan te eten en geen auto te rijden maar dat is dus helemaal niet zo Nu schaam ik me een beetje.
Ah ja kan dan tegen vallen he! Schamen is natuurlijk echt niet nodig, maar alleen wel goed om je er weer bewust van te zijn van de keuzes die je maakt denk ik
Edit: ik heb trouwens ook vaak dat ik denk dat ik al heel goed doe, en als je er dan over nadenkt kan t weer tegen vallen. Maar niet te hard voor je zelf zijn hoor!
Weet niet of je het wel chill vindt maar het kan lokaal!
Yaayy
High wine met vriendinnen!
1.8 met een overshoot day op 21 juli
Ik heb ook 3 planeten, geen ov en auto, weinig vlees en zuivel, bijna geen vliegtuig, klein huis en groene energie… snap niet zo goed waar die 3 vandaan komen…
Edit: ik snap het misschien wel, maar wat is dan het max aantal planeten, dat moet dan best hoog zijn lijkt me…
Marcus et Lucius in hortus (hortum?) ambulant. Felix in colomna sedet.
Dat was Via Nova toch, met de vader die senator was (oid, iig met een paarse rand aan zn toga)?