Omg jullie reageren allemaal zo snel
Love dit topic daarom haha
Ik drink sowieso geen melk, want vies, maar bij het avondeten? Kan ik me hooguit voorstellen als je pannenkoeken eet (daar zijn ze weer ), daar schijnt het lekker bij te zijn, maar melk bij je rijst of je pasta of zelfs je agvâtje lijkt me echt een vreselijke combi.
Doen best veel mensen!
@Briseis @Eddie Ik woon in een mega gehorig huis, ik kan de gesprekken van buren horen in mijn slaapkamer. Wij geven zelden feestjes, max drie keer per jaar. Iedereen heeft recht op een feestje en bij ons is het gewoon zo dat je 100% zeker weet dat je er last van gaat hebben. Dus als je dat niet wil ga je een nachtje weg. Ik vind dat helemaal niet raar, ik ga niet voor hun bepalen dat ze geen feestje mogen geven, net als dat ik verwacht dat ze dat niet bij mij doen⊠Dat is de verstandshouding die wij hier hebben. Ăâest ça
Echt nog nooit gehoord. Maar ja, ik heb sowieso geleerd dat je alleen water drinkt bij het avondeten, of wijn. Melk was voor bij het ontbijt of door de cornflakes/muesli.
Nu al heel lang niet meer, maar als kind altijd bij het avondeten een groot glas koude melk. Geen idee wat de gedachte erachter was. Vond het toen ook echt lekker, terwijl ik nu echt nooit meer melk drink.
Dat zal bij sommige wel zo zijn. Al kan ik mij ook goed voorstellen dat een pil die je iedere dag inneemt, meer met je doet dan ervoor zorgen dat je niet zwanger kan raken.
Bizar kromme redenatie. Vind juist dat helemaal niet iedereen recht heeft op een feestje. Had je maar een zaaltje moeten huren ipv verwachten dat je buren maar weg gaan als ze er last van hebben. Als geluidsoverlast tot na de wettelijk toegestane tijden doorgaat heb je je gewoon aan te passen, imo.
Waar is âjusâ en waarom heeft niemand nog geshockeerd gereageerd dat ie er niet bij staat?! Vijver maken in het midden, jus erin en dan (nep)spekjes als visjes. Er Ăs geen andere manier van boerenkool eten.
Goed, het is dus de verstandshouding die wij hier hebben. Hoe jij het met jouw buren regelt zijn jouw zaken. Hier gaat het goed zo en er wordt lekker feest gevierd.
De verstandhouding is natuurlijk fijn dat dat zo kan, heel prettig kan ik me voorstellen.
Vond alleen je opmerking van had je maar weg moeten gaan heel raar.
Dat is mooi! Bleek uit je berichten namelijk niet echt wat nou precies de âverstandhoudingâ was; ik las vooral wat jij vindt, voelt en verwacht (en dat hadden anderen denk ik ook). Wat je buren nou vinden was niet echt duidelijk.
Edit: maar nu dus wel dus ik denk dat we jou en je buren lekker met rust moeten laten
Gooi jij wel eens schone was in een berg op de grond?
- Ja
- Nee
- Het is bij mij erger dan Maschaâs vreselijke washok
0 stemmers
(N.a.v. het beutyblogtopic en deze vlog)
Ik was juist vlakker toen ik stopte (pil was niet leverbaar dus heb een aantal maanden zonder gedaan). Libido was toen wel wat hoger maar met pil heb ik ook niks te klagen, toen ik net gestopt was, was het juist tegen het irritante aan eigenlijk
Ik vind feestjes tot op zekere hoogte ok bij buren. Maar woon in een nogal gehorig blok waar alles rondgalmt (en je sowieso alles naast/boven je hoort). Dus midden in de nacht op het balkon lopen schreeuwen, de muziek kneiterhard zodat ik er aan de overkant last van heb etc. vind ik mega irritant. Dan ga je maar naar een café of je houdt de deuren dicht. Vind het onnodig dat meet dan 40 huishoudens last van jouw feestje moeten hebben.
Afgelopen vrijdag op zaterdag is er ook door verschillende buren geklaagd/politie gebeld over een feestje dat om 9 uur 's ochtends nog bezig was. Wel de balkon deuren dicht, maar er zitten verschillende verdiepingen en nog een rij huizen tussen ons en ook hier lagen we er wakker van. Ja doei, dan maak je je niet geliefd hoor.
Ik had amper libido toen ik aan de pil was. Nu ik gestopt ben is dit niet meer het geval
Gewoon die spray her-vullen met eigen olie (of moet dit in het gierige acties topic?)
Misschien wel een idee om gewoon zelf zoân spray flacon te kopen en er olie in te doen (werkt dat?). Want die uit de winkel krijg ik nooit open om er nieuwe in te doen
Vroeger altijd. De laatste jaren echt een stuk minder. Vaak met pannenkoek nog wel, daar hoort het gewoon bij zoals iemand al zei. En met curry, ik kan niet zo goed tegen pittig eten
Ja echt kut dit, ben nu ook single en kan dr niks mee want ja⊠weet niet hoe t single leven werkt hahaha