Stel hier je persoonlijke vraag #2

In mijn ogen kun je 850.000 mensen niet een grote stad noemen, dus de optie “grote stad” waarop ik gestemd heb, ligt voor mij automatisch in het buitenland :biggrin:

Gestampte muisjes :heart:

Sorry dat ik je teleurstel, maar love ketchup op mn pannenkoek. Was vet blij dat de optie tussen de poll staat, want het is nogal vreemd geloof ik

2 likes

Vond het ook wat raar😅

Ik vind eigenlijk dat zo’n shaker er nog als derde optie bij moet (als die nog bestaan), dat is echt de most lazy variatie die er is, haha.

Leuke pannenkoekenpollenhype trouwens!

8 likes

Nou zal ik jullie nog even sterker vertellen. Ik ken mensen die heksenkaas en bugles op een pannenkoek eten.

14 likes

Appel!

2 likes

Verschilt!

Gebruik je weleens een Knorr Wereldgerechten-achtig pakje om mee te koken?

• Ja, soms
  • Ja, regelmatig
  • Eens gedaan, nooit weer
  • Nee, en ik heb het ook nooit geprobeerd

0 stemmers

Vind jij van jezelf dat je snel jaloers bent?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

Op stage, niet voor mezelf!!! Maar die burritos zijn wel heelll erg lekker

1 like

Oh ja die vind ik stiekem ook echt lekker. Maar ik zou zoiets echt nooit zelf maken

Mocht je het toch willen doen, ik heb een recept gevonden, heel handig! https://tomorrowismybday.wordpress.com/2012/09/10/recept-boerenomelet-van-knorr/

4 likes

Kip Matras? :joy:

27 likes

Wauw ja echt wat handig!!’ Want de instructies op dit pakje zijn natuurlijk niet genoeg!!!
Wel echt lekker :heart:

1 like

Soms wel als ik zie dat een meisje mijn vriend echt zo helemaal van top tot teen loopt te bekijken. Heb wel eens een x een boze blik gegeven aan iemand :flushed:

Huh maar wat Zit er in dat pakje dan? Alleen wat kruiden ofzo?

Haha ja idd dat heb ik ook wel hoor. Dat ik echt denk van ja mijn vriend is zo super leuk dat andere meiden hem ook willen :smirk: en dan ben ik weer extra blij met hem!

1 like

Ik ben meer fan van…

• De oude spelling (tot 1995): pannekoek.
  • De nieuwe spelling (vanaf 1995): pannenkoek.
  • Engels: pancake.
  • Lekker belangrijk; laat me gewoon die dingen eten

0 stemmers

1 like

Hoe eten jullie je kwark/vla/yoghurt wat dan ook? Ben vooral benieuwd of jullie het mixen yes of nein:

• Yoghurt - muesli - eten
  • Yoghurt - muesli - mixen - eten
  • Muesli - yoghurt - eten
  • Muesli - yoghurt - mixen - eten

0 stemmers

1 like