Stel hier je persoonlijke vraag #2

In het geval van een gewoon gebakken ei aan één kant, in het geval van een omelet aan 2 kanten.

1 like

Als het af is, nog tien keer doorlezen :sweat_smile: waardoor het vervolgens nog 2 uur duurt voordat het daadwerkelijk is ingeleverd.

4 likes

10 procent zegt op dit moment well done/schoenzool gebakken :sob:

2 likes

Nee gestemd maar in een hotel is dat mijn favo ontbijt!!

1 like

Ze zijn wat meer flexibel en kunnen hierdoor verder opengeslagen worden (en blijven dan ook gewoon open liggen). Andere paperbacks zijn gewoon stijver.

Ooh chill dat ze open blijven liggen!

moest 150 berichten bij lezen en het ging bijna alleen over pannenkoeken :cry:

26 likes

Ik heb geen gaatjes laten schieten gestemd omdat je ze beter niet kunt laten schieten.

2 likes

Maar gewoon ALLES, behalve het laks zijn. En ben nu met mijn masterscriptie bezig, je snapt nu hoe blij ik met m’n leven ben op dit moment :sweat_smile:

1 like

Ik eet er vaak augurk bij

2 likes

Zilveruitjes!

1 like

Jus natuurlijk!

7 likes

Er vanuitgaande dat dit in het weekend is. Doordeweeks zou ik er niet heel blij mee zijn :older_woman:t3:

4 likes

Ook niet als het tot een uur of 3/4 ‘s nachts is? Heb er geen problemen mee als m’n bovenburen een feestje hebben, maar als het na twaalven wordt, verwacht ik eigenlijk wel een berichtje :sweat_smile:

1 like

Mensen die een briefje willen, wat doe je dan met die info? Je weet het, maar verder ? Ga je dan ergens anders slapen of?
En wat moet er dan opstaan? Wij doen altijd een briefje in de bus (1x per jaar haha), maar ik begrijp het nut niet zo.

Ik kan altijd slapen en slaap overal doorheen, dus het interesseert me vrij weinig. Bij ons waren afgelopen zomer een paar feestjes in de buurt die heel gezellig klonken, en ondanks dat ik die mensen niet kende, vond ik t jammer dat ik geen uitnodiging had gehad haha omdat het zo leuk leek te zijn

2 likes

Ik vind het handig om te weten zodat ik me ‘erop in kan stellen’ ofzo. Als ik weet dat ze een feestje hebben, vind ik het niet erg. Ik woon in een flat en daar moet je nu eenmaal een beetje rekening met elkaar houden. Ik vind dat een briefje/appje bij een feestje daarbij hoort. Voora omdat ik dan eventueel ergens anders kan slapen als ik vroeg op moet/een belangrijke afspraak/tentamens heb.

1 like

Maar 00:00 is toch helemaal niet zo laat? Ik zou dat echt geen probleem vinden, ook niet elke week. Maar 24/7 is wel veel (elke dag dus) dus ik kan niet echt goed stemmen

2 likes

Nee precies! Als dat iedere vrijdag en zaterdag zou zijn ofzo, helemaal prima.

1 like

Heb je ook gelijk in. Mijn moeder slaapt vrijwel nooit voor 00:00, in het weekend blijven mijn ouders ook geregeld op tot 02:00 dus ik ben laat gaan slapen wel gewend.