Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik zou dit echt niet willen, ben veel te gehecht aan mijn privacy en die periode van net samenwonen in een nieuw huis moet je gewoon met z’n tweeën doorbrengen denk ik. Kan ze nou niet op tijd een kamer vinden en is het een korte overbrugging (terwijl je weet dat ze wel actief zoekt), dan zou ik het wel doen.

Het verbaast me echt dat bijna de helft nee antwoordt op de vraag van @anon22402465, maar misschien zit ik teveel in de onderwijsbubbel.

Ik heb - , maar ik heb eigenlijk mijn bril voor mijn cilinders. Vooral daardoor zie ik niet zo goed :joy:

Ik haatte mijn beugel niet maar om te zeggen dat ik er trots op was… haha

9 likes

Mensen die nooit een beugel hebben gehad en daardoor ietsje aparte tanden hebben, bv twee tanden die licht over elkaar staan, spleetje, scheef rijtje ondertanden, twee langere voorstanden, vind ik echt het allermooiste ooit. Ik kan echt lang naar iemands tanden kijken als ze iets eigens hebben, zó mooi! Als een man dan ook nog eens een scheve lach heeft of een beetje van die vampier hoektanden dan wil ik er echt instant mee zoenen.

Zelf moest ik wel een beugel want bij mij was het level paard dus daar was weinig charmants aan.

10 likes

Pitabroodje met een mengsel van ui, gehakt, spinazie en wat kruiden en dan flink wat geraspte kaas en knoflooksaus is ook lekker!

3 likes

Ik heb in een oog + en in de ander - :weary:

1 like

Hier wordt gft niet gescheiden, alleen als je een kliko hebt. Vind dat zo raar? En een composthoopje op m’n balkon zie ik niet helemaal zitten (en mijn buren ook niet denk ik) :sweat_smile: Ik vind dat wel jammer.

4 likes

Hoe maak jij je bh vast?

• Ik maak hem aan de voorkant vast en draait hem dan om
  • Ik trek hem aan en maak hem op m’n rug vast
  • Ik draag bh’s met de sluiting aan de voorkant
  • Ik draag geen bh

0 stemmers

Wel een beugel gehad maar alsnog scheve ondertanden haha, omdat het spalkje blijkbaar was losgelaten… ga het ook niet fixen, het hoeft van mij niet zo perfect

1 like

Ik doe hem achter (ter hoogte van mijn taille) vast en trek hem dan omhoog.

2 likes

Hoe voel jij je als je bij een meisje/vrouw bent die super vrouwelijk is. Echt zo’n “wauwww” in gedrag/uiterlijk. Ik voel me dan altijd super klunzig en heel erg niet vrouwelijk/zelfverzekerd, was benieuwd of meer dit herkennen.

• Ook mega vrouwelijk
  • Awkward/zelfbewust
  • Een beetje meer jongensachtig dan je je normaal voelt
  • Neutraal

0 stemmers

Eigenlijk 2 antwoorden. Awkward zelfbewust en die meer jongensachtig dan normaal. Want zij draagt dan waarschijnlijk super vrouwelijk iets en sta ik daar met m’n spijkerbroek, basic shirt en sneakers :face_with_raised_eyebrow: en zonder make up. Die ander met perfecte winged eyeliner en mooie wenkbrauwen en perfecte foundation huid ofzo.

2 likes

Als in: gestemd op nee, ik weet niet wat een Praktijkschool is? Ja ik vroeg me het af aangezien ik zo vaak moet uitleggen waar ik werk en wat een Praktijkschool is. Wilde even kijken hoe bekend het hier op FF is.

1 like

Wat is jouw bloedgroep?

• A+
  • A-
  • B+
  • B-
  • AB+
  • AB-
  • O+
  • O-
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Doe jij slim boodschappen?

Hiermee bedoel ik dat je echt de aanbiedingen in de gaten houdt van de supermarkten in je buurt en dus ook als het nodig is naar meerdere supermarkten gaat om je boodschappen te halen om geld te besparen.

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

En haal je vaak voor 1 week/meerdere dagen? Of ga je elke dag naar de winkel?

• Ik ga (bijna) dagelijks heen
  • Ik haal vaak voor meerdere dagen

0 stemmers

Ik hoorde ze net op de radio dus vandaar deze vraag.

Favoriete Mental Theo & Charly Lownoise nummer?

• Wonderful days
  • Hardcore feeling
  • Stars
  • Your smile
  • Together in Wonderland
  • Fantasy World
  • Wie???

0 stemmers

Heb jij meer sokken of onderbroeken?

• Meer sokken
  • Meer onderbroeken
  • Ongeveer evenveel / of evenveel

0 stemmers

Heb jij meer winterjassen of beha’s?

• Meer winterjassen
  • Meer beha’s
  • Ongeveer evenveel / of evenveel

0 stemmers

Oh het moet Hardcore feelings zijn :sweat_smile:

Mijn GFT gaat in mijn wormenbak! Ook een oplossing voor de mensen zonder GFT ophaalservice en een appartement (met balkon), zoals @Panthera en @Dombo

2 likes

Ziet eruit als een intergalactische piemel.

24 likes