Deze heeft er vast al een keer gestaan maar ik gooi hem dan maar in de herhaling:
Wassen jullie nieuwe kleding altijd eerst voor je het aantrekt? (Ik reken een jas bijv. even niet mee)
- Ja doe ik altijd
- Doe ik wel eens
- Nee doe ik nooit
0 stemmers
Deze heeft er vast al een keer gestaan maar ik gooi hem dan maar in de herhaling:
Wassen jullie nieuwe kleding altijd eerst voor je het aantrekt? (Ik reken een jas bijv. even niet mee)
0 stemmers
Ik wou dat ik het vandaag gedaan had want mijn nieuwe trui stinkt.
Nee maar zou ik eigenlijk wel moeten doen. Maar ik wil het vaak gewoon de volgende dag al aan
Ondergoed wel, maar een trui doe ik niet moeilijk over.
Wat gebeurt er dan mee naast dat mensen het aanpassen die misschien zweten/vies zijn (of dat in sommige winkels het personeel de kleding schijnbaar draagt tijdens het werken)? Ik kan echt niks bedenken waarom ik het zou moeten wassen verder
Haha ja dusdat. Of er zijn muizen in een magazijn > die poepen en pissen > valt kledingstuk op de grond > gaat gewoon de winkel in.
Of personeel draagt het en vergeet het te stomen en hangt het gewoon terug in de winkel. Of men draagt het meerdere dagen en hangt het zo terug.
Ligt ook vaak genoeg op de grond in stof in het magazijn.
En klanten die komen passen kunnen ook echt enorm stinken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan
(Of klanten poepen in pashokje op een kruk. Wordt wel schoongemaakt maarja wordt toch weer een kledingstuk op gelegd)
Roosvisee
Hahaha ja, dit is zeker een waargebeurd verhaal!
Staat nog op mijn to do list!
Wie legt er een drol in een pashokje? Is de wereld gek geworden? Wtf.
Hoevaak laat jij je haar knippen? Ook bijpunten dus.
0 stemmers
Edit: en welk haartype heb je?
0 stemmers
Gebruik jij mondwater?
0 stemmers
Speel jij nog wel eens gezelschapsspellen?
0 stemmers
Wat is jouw natuurlijke haarkleur?
0 stemmers
Ik heb ook een haarvraag
Heb jij veel kruinen in je haar?
0 stemmers
Mijn tandarts kan vrij pijnloos verdoven. Vraag me niet hoe, maar ze kan het. Ik voel het wel, maar doet geen pijn.
En ligt niet aan mijn pijngrens, want infuzen en bloedprikken doet pijn!!!
Het ligt er ook aan waar in het gebit toch? Ik heb als kind spuiten in m’n gehemelte gehad. Volgens mij bij 5 verschillende afspraken ofzo. Dat deed echt erg veel pijn, ik zei niks, maar de tranen rolden automatisch over m’n wangen. Sowieso dat tandvlees/gehemelte is hard dus het voelt onprettig en de spuit werd ook suuuper langzaam ingebracht. Bij m’n kiezen kon ik het beter hebben. Prettig is het sowieso niet.
Oh ja zeker eens. Gehemelte is kut.
Ik had ze laatstaan de binnenkant van mn mond zeg maar. Joh. Nee aan de binnenkant van mn lip. En die deden voorheen wel pijn, maar nu niet. Dus weet t ook niet precies
Voor een gaatje geven ze niet per se verdoving toch? Ik heb in principe een supermakkelijk gebit, 1 jaar slotjesbeugel en klaar. Maar voooor mijn beugel moest ik kiezen trekken die echt diep in m’n kaak ofzo zaten? Verstandskiezen komen er nooit uit dus ook dat hoef ik niet te trekken. Hij trok alleen m’n kiezen per behandeling. Aaahhh die spuiten. Met gaatjes vullen ze iets, ze trekken geen volwassen kiezen eruit. Misschien ligt daar het verschil in verdoving. Ik weet het ook niet.
Iel en dat dat losgeruk met die tang, daarna mag je een tand met een grote wortel eraan meenemen naar huis.