Stel hier je persoonlijke vraag #2

:sob::nauseated_face::scream:

Mijn vriend is mijn tandarts en kan geweldig verdoven en verstandskiezen trekken, echt 0% gevoeld, en toch durf ik niet eens op controle.:confused:

5 likes

Alleen dan wat minder schattig en dat het niet meer in je potje met melkkiesjes past.

4 likes

Ik ben erg moe en heb trek in koffie met chocokruidnoten. Maar als ik nu koffie ga drinken is de kans groot dat ik vanavond niet goed kan slapen, dit had ik gisteravond ook. Alleen ik heb er zooooo’n trek in, dus wat moet ik doen?

• Koffie drinken met chocokruidnoten en vanavond naar het plafond staren maar wel lekker genieten
  • Alleen chocokruidnoten en (hopelijk) lekker slapen vanavond

0 stemmers

Zo hou je je vermoeidheid juist in stand denk ik. Als je een paar dagen geen koffie drinkt op dit tijdstip en wel pepernoten eet (of iets anders), dan zul je op den duur ook minder trek hebben in koffie verwacht ik.

Heb ik niet in huis anders had ik dat genomen! Maar ik denk dat het alleen chocokruidnoten worden haha

1 like

Laat jij scheten waar je partner bij is?

• Ja, altijd
  • Nee, nooit
  • Soms, als buikpijn teveel wordt
  • Soms, per ongeluk.
  • Anders…

0 stemmers

Ik was nieuwe kleding altijd, niet alleen omdat ik nieuwe kleding vind stinken l, maar ook omdat je inderdaad geen idee hebt wat er mee gebeurt is, en het beter schijnt te zijn voor de kleur/kleurbehoud. Schijnt de kleuren te fixeren heb ik me laten vertellen.

1 like

@Vogeltje je bent een optie vergeten: pepernoten met (warme) chocomelk!

2 likes

Ik krijg echt kiespijn van al dat tandarts gepraat.

2 likes

Hahaha… neeeeee natuurlijk niet… wekker ging w maar heb hem afgezet. Wel later op de dag gaan sporten!

1 like

Ik zou echt sterven van de buikpijn als ik niet gewoon scheten zou kunnen laten bij een partner. Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die dat gewoon niet doen, hoe overleef je dan? Waarom? Loop je voor elke scheet naar de wc? Zoveel vragen!

6 likes

:joy:

Alsnog goed dat je wel nog bent gegaan!

Ik laat niet zo vaak scheten dat het problematisch zou worden

2 likes

Aangezien mijn menstruatie uitblijft, ben ik lekker horrorscenarios aan het bedenken.

Stel, je hebt een spiraal en je hebt onveilige seks gehad met een exscharrel. De laatste keer seks was iets eenmaligs en jullie zijn niet zo leuk uit elkaar gegaan. Je ziet hem niet meer. Je bent voorheen nogal verliefd geweest op die jongen en bent daarom nog steeds een beetje heartbroken. Nu kom je er achter dat je zwanger van hem bent. Jij bent er 10000% zeker van dat je het weg wilt laten halen. Vertel je het de vader?

• Ja, hij heeft het recht om het te weten, ook al zal zijn mening geen invloed hebben op mijn keuze.
  • Ja, maar pas achteraf
  • Nee, dat kan alleen maar onnodig verdriet of gedoe geven, aangezien ik het toch laat weghalen

0 stemmers

Maar op de wc galmt het nog eens extra, dus waarom zou je dat doen? In het begin van een relatie snap ik het wel hoor, toen kon ik dat ook niet. Maar ik ben blij dat ik mijn scheetpartner in crime heb gevonden.

1 like

Net iets anders maar een vriendin van mij poept bij voorkeur als vriend weg is en anders doet ze de kraan open. Ze zijn acht jaar samen. Scheten laten doet ze ook niet waar hij bij is. Ik vertelde maar niet hoe het hier gaat :roll_eyes:

5 likes

Lekker water verspillen.

9 likes

Ik heb een eastpak met laptopvak. Is niet super fashionable natuurlijk maar hij is wel stevig en er past veel in. Ook niet super duur (mijne was geloof ik 50 euro en ik doe er nu ongeveer 4 jaar mee en hij is nog als nieuw)

3 likes

Ik heb een Vans rugzak met een apart laptopvak. Heb hem nu een jaar of 4 denk ik en nog steeds nergens versleten. Draagt ook comfortabel, alleen niet zo stijlvol :sweat_smile:

1 like