Stel hier je persoonlijke vraag #2

Triggerfish!

@Zemraluani Hahaha

1 like

Ik was ook benieuwd, volgens wiki:

Justin launched a new line of hair care and styling products in the summer of 2012 called BRUSH by Justin Bobby Brescia

En hij zit blijkbaar in een band die Bobbyrock heet omg

1 like

Hetzelfde. Al moet ik zeggen dat ik er nu ook nog niet klaar voor ben, maar ik voel me qua leeftijd en omstandigheden niet meer in de positie om zo resoluut voor abortus te kiezen als vroeger.

1 like

Ik zeg zelf meteen nee. Ik wil echt geen kinderen dus zou het weg willen laten halen. Maar mijn man zou het denk ik wel willen houden, ookal hebben we besloten geen kinderen te krijgen. Hij is er minder resoluut in dan ik en is denk ik tegen een abortus in ons geval. Vraag me soms wel af wat ik zou moeten doen als ik onverhoopt zwanger zou raken…

Triggerfishes zijn de echte assholes van de zee -_-

Als ik die zie is het nopenopenopenopnope en dan ben ik weg.

Ja echt! En ze kunnen ook echt supersnel zwemmen. Dikke nope inderdaad.

:roll_eyes: hoezo

Dat had ik ook niet door hoor, vrouwke.

1 like

Vind ik niet, maar als Brabander heb je soms wel het idee dat er in het Westen anders over wordt gedacht.
Ik ging al zoeken naar welke woorden er zo Brabants waren dan :joy: of het dan zulke onbewuste verschillen zijn.

8 likes

Zou je graag in Amsterdam willen wonen?

• Jep superleuk
  • Nah

0 stemmers

Het zou nu echt mega slecht uitkomen, want wij trouwen in mei, maar toch heb ik wel ja gestemd. Wij hebben alles op orde en eigenlijk wil ik (nog) geen kinderen, maar vind dat ook niet reden genoeg om het weg te laten halen. Dus beter word ik gewoon niet zwanger

Ik woon er en wil er niet meer wonen :wink:

1 like

Ik weet wat er ‘mis’ is met aanrijden (ik ben zelf West-Fries), maar wat hebben jullie dan met afgewerkt?

Ik vond het wel altijd vreemd als een Brabantse vriendin zei dat ze iets bij had. Ik had altijd de neiging om ‘me’ erachter aan te zeggen. Ik heb het bij ME. Maar geen idee of dat Brabants is, of dat zij dat gewoon alleen deed ;p

2 likes

Ja, aanrijden kende ik al! Afgewerkt ken ik in die context inderdaad niet, haha. Ik ken het voornamelijk als iets dat mooi afgewerkt is.

Ik vind dit soort dingen altijd heel interessant, dat er in ons kleine kutlandje nog zoveel verschil kan zitten in taal.

Ik denk bij afwerken aan: iemand doodmaken
Why :worried:

2 likes

Als je single bent, hoe vaak masturbeer je? (Anoniem)

• Elke dag
  • 2-5 keer per week
  • 1 keer per week
  • 2 keer per maand
  • 1 keer per maand
  • minder dan 1 keer per maand
  • Ik heb een relatie maar wil toch stemmen

0 stemmers

Als je een relatie hebt, hoe vaak masturbeer je? (Anoniem)

• Elke dag
  • 3-5 keer per week
  • 1 keer per week
  • 2 keer per maand
  • 1 keer per maand
  • minder dan 1 keer per maand
  • Ik heb geen relatie maar wil toch stemmen

0 stemmers

afwerken is hiero iets wat een prostituee in een peeskamertje met 'r klant zou doen :stuck_out_tongue: kan wel natuurlijk als je toevallig prostituee bent maar ik zou het niet zeggen in een kantoor context nee :rofl:

4 likes

Zo ne schone vent. Was daar echt verliefd op.

2 likes

Nooit