Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik zou denken dat het aantal auto’s onder studenten ook vrij laag is :sweat_smile:

15 likes

Als ik die van mn ouders eens gebruik (een of twee keer per maand) moet ik zelf tanken, dat is ook een optie :slight_smile:

Ja tuurlijk :slight_smile: ik meende dat jij een eigen auto had, sorry

Ja die bedoel ik! Staat permanent bij mn ouders en ook weer op hun naam

1 like

Ja zo duur! daarom kan ik er niet nog een doen :frowning: huilen

Wow ik vind dit echt bizar haha!

1 like

Ja als je al afgestudeerd bent kan je niet echt meer terug :frowning:

Waarom anoniem haha, ben juist zo benieuwd!

2 likes

Ja precies, het is allemaal relatief. Maar ik had tien jaar geleden ook een soortgelijk bedrag waar ik alles, buiten mijn vaste lasten, van betaalde.

En als onder die boodschappen ook je verzorgingsproducten (van shampoo tot tampons en make-up) en schoonmaakmiddelen en wc-papier vallen, dan gaat het hard hoor. Daarnaast is er iedere maand wel wat: de ene x heb je een verplicht etentje, de volgende maand zijn je ouders 40 jaar getrouwd, daarna moet je naar de tandarts, de maand daarna wil je echt een x naar de kapper (doe je 2x per jaar) en de volgende maand moet je kat naar de dierenarts. Dus iedere maand heb je ook wel een kostenpost die er niet per se voor de lol is, maar waar je niet onderuit kan. Het bedrag dat dán overblijft, is écht vrij te besteden en dat is dan misschien nog € 50,-? Vind ik echt niet veel.

Bottomline: door al die wijntjes die er op stapavonden worden gedronken, denk ik dat de meeste studenten dus echt wel wat meer te besteden hebben dan bovenstaand.

Maar goed, je kan er gewoon van leven. Dat is waar. Alles wat nodig was, kon ik altijd prima betalen. Voor leuke dingen moest ik echter altijd wel verstandige keuzes maken.

2 likes

Heb jij al zin in oud & nieuw?

• Ja!!!
  • Nee ga weg met je oud & nieuw

0 stemmers

En nog 1: Check jij regelmatig je borsten op knobbeltjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ooh ik hoop zooo dat iedereen dit doet!! En anders echt alsjeblieft ga dit doen!!

3 likes

Ik kan mijzelf er wel para mee maken hoor, hoe langer ik blijf voelen hoe meer ik denk iets te voelen. :expressionless:

1 like

Wat is je favoriete feestdag?

• Sinterklaas
  • Kerst
  • Oud en nieuw
  • Pasen
  • Halloween
  • Valentijnsdag
  • Bevrijdingsdag
  • Koningsdag
  • Moeder/vaderdag
  • Anders

0 stemmers

Het waa niet de bedoeling dat dit een reactie zou zijn op @Fenayi

Ik haat ze eigenlijk allemaal

10 likes

Ik mis de optie “geen een” :laugh:

9 likes

Ik wil ook wel controleren maar ik weet echt niet wat ik moet voelen en hoe ik weet of iets afwijkend is :grey_question::grey_question::grey_question::grey_question::grey_question:

4 likes

Als je een knobbeltje of bobbeltje voelt wat er eerst niet zat dan hou je dat even in de gaten! Ik voel elke dag onder de douche gewoon even

1 like

Precies dit inderdaad! Ik voel wel regelmatig, maar ik vind het zo lastig om te weten wat je moet voelen. Ben al 1x naar de dokter ermee geweest en dat was dan gewoon een melkklier. Toen heeft de dokter wel uitgelegd hoe ik moet voelen, maar niet echt wat. Dus ik probeer maar goed op veranderingen te letten.

1 like

Jaa dit weet ik in theorie wel, maar ik kan me gewoon totaal niet herinneren of iets altijd al zo was of ooit nog niet :open_mouth: Ik bedoel dat ik veranderingen niet opmerk.

Als ik een moedervlek zie weet ik ook gewoon nooit of ik die al had of niet

2 likes