Stel hier je persoonlijke vraag #2

Er zijn nauwelijks haaien die geïnteresseerd zijn in mensen hoor! In mijn geval zag die haai gewoon 10 bewegend kleine teentjes die een goeie snack leken. Plus, ze kunnen ook niet in 1 hap iets eraf bijten of zo.

2 likes

Waar was dat? Toch wel even schrikken lijkt me, ook al is het een kleintje.

Maleisië! En qua schrikken viel het wel mee, ik zat daar even te chillen na net een uur te hebben gesnorkeld en er zaten er een stuk of 15 :slight_smile:

1 like

Misschien is het al gezegd, voor mijn gevoel heb ik het al redelijk vaak gezegd, maar je neemt niet officieel de naam van je partner aan. Je houdt altijd je eigen (meisjes)naam, de naam van je partner aannemen gaat om dagelijks gebruik. Als jij in de praktijk je eigen naam gebruikt, heb je dus niet de naam van je partner overgenomen. Dit is een enorme misvatting merk ik.

Het enige wat je doet is als je je partners naam “aanneemt” is deze laten registreren als de naam die je gebruikt. Ook op alle identiteitsbewijzen zal je eigen (meisjes)naam gebruikt blijven worden.

Ik quote even van mijn overheid:
“U mag de achternaam van uw partner gebruiken als u getrouwd bent of als u geregistreerde partners bent. Het gaat hierbij om dagelijks gebruik, uw eigen officiële achternaam wijzigt niet. U heeft hiervoor geen toestemming van uw partner nodig.”

Je mag ook altijd, any time, weer terug naar het gebruiken van je meisjesnaam, ook tijdens je huwelijk.

Oh dat is gaaf! Ik zou alsnog wel schrikken als er eentje echt op me af zou komen haha. Ik vind haaien echt interessant en indrukwekkend. Ben wel een paar keer aangevallen en gebeten door deze motherfuckers maar nooit in blote huid gelukkig. Maar nu ga ik wel erg off topic sorry mensen.

12 likes

Ik heb in het begin tegen mijn collega’s gezegd dat ik graag mijn pauze alleen neem, heb echt behoefte aan een moment voor mezelf en nul behoefte aan contact met mensen waar ik de rest van de dag al mee praat. Misschien dat zij dat ook heeft !

6 likes

omg die tandjes haha

3 likes

Lekker geel ook haha

1 like

Ja, die mag z’n tanden wel eens poetsen :stuck_out_tongue:. Maar wat is het?

Triggerfish!

@Zemraluani Hahaha

1 like

Ik was ook benieuwd, volgens wiki:

Justin launched a new line of hair care and styling products in the summer of 2012 called BRUSH by Justin Bobby Brescia

En hij zit blijkbaar in een band die Bobbyrock heet omg

1 like

Hetzelfde. Al moet ik zeggen dat ik er nu ook nog niet klaar voor ben, maar ik voel me qua leeftijd en omstandigheden niet meer in de positie om zo resoluut voor abortus te kiezen als vroeger.

1 like

Ik zeg zelf meteen nee. Ik wil echt geen kinderen dus zou het weg willen laten halen. Maar mijn man zou het denk ik wel willen houden, ookal hebben we besloten geen kinderen te krijgen. Hij is er minder resoluut in dan ik en is denk ik tegen een abortus in ons geval. Vraag me soms wel af wat ik zou moeten doen als ik onverhoopt zwanger zou raken…

Triggerfishes zijn de echte assholes van de zee -_-

Als ik die zie is het nopenopenopenopnope en dan ben ik weg.

Ja echt! En ze kunnen ook echt supersnel zwemmen. Dikke nope inderdaad.

:roll_eyes: hoezo

Dat had ik ook niet door hoor, vrouwke.

1 like

Vind ik niet, maar als Brabander heb je soms wel het idee dat er in het Westen anders over wordt gedacht.
Ik ging al zoeken naar welke woorden er zo Brabants waren dan :joy: of het dan zulke onbewuste verschillen zijn.

8 likes

Zou je graag in Amsterdam willen wonen?

• Jep superleuk
  • Nah

0 stemmers

Het zou nu echt mega slecht uitkomen, want wij trouwen in mei, maar toch heb ik wel ja gestemd. Wij hebben alles op orde en eigenlijk wil ik (nog) geen kinderen, maar vind dat ook niet reden genoeg om het weg te laten halen. Dus beter word ik gewoon niet zwanger