Ik woon er en wil er niet meer wonen
Ik weet wat er ‘mis’ is met aanrijden (ik ben zelf West-Fries), maar wat hebben jullie dan met afgewerkt?
Ik vond het wel altijd vreemd als een Brabantse vriendin zei dat ze iets bij had. Ik had altijd de neiging om ‘me’ erachter aan te zeggen. Ik heb het bij ME. Maar geen idee of dat Brabants is, of dat zij dat gewoon alleen deed ;p
Ja, aanrijden kende ik al! Afgewerkt ken ik in die context inderdaad niet, haha. Ik ken het voornamelijk als iets dat mooi afgewerkt is.
Ik vind dit soort dingen altijd heel interessant, dat er in ons kleine kutlandje nog zoveel verschil kan zitten in taal.
Ik denk bij afwerken aan: iemand doodmaken
Why
Als je single bent, hoe vaak masturbeer je? (Anoniem)
- Elke dag
- 2-5 keer per week
- 1 keer per week
- 2 keer per maand
- 1 keer per maand
- minder dan 1 keer per maand
- Ik heb een relatie maar wil toch stemmen
0 stemmers
Als je een relatie hebt, hoe vaak masturbeer je? (Anoniem)
- Elke dag
- 3-5 keer per week
- 1 keer per week
- 2 keer per maand
- 1 keer per maand
- minder dan 1 keer per maand
- Ik heb geen relatie maar wil toch stemmen
0 stemmers
afwerken is hiero iets wat een prostituee in een peeskamertje met 'r klant zou doen kan wel natuurlijk als je toevallig prostituee bent maar ik zou het niet zeggen in een kantoor context nee
Zo ne schone vent. Was daar echt verliefd op.
Nooit
Mexicaanse Burritos
Puisten uitknijpen
- Iew gatver
- Yes chill
0 stemmers
Ik heb die tabouleh wel eens gekocht, tot ik me bedacht hoe debiel makkelijk dat is om zelf te maken dus dat doe ik niet meer.
De kofta vind ik wel oprecht heel lekker. En verder kook ik eigenlijk bijna nooit uit pakjes.
100% team tandoori!!! Wel met sugar snaps en heel veel paprika (en sriracha erdoor want anders smaakloos). Heb ‘m vandaag nog op HEERLAK EN NO SHAME!
Bovenste poll roti en onderste poll burritos. Als ik 1 mag kiezen uit beide polls sowieso burritos
Ja dat is echt de beste kant en klare lasagne! Echt vies lekker hahah
Ik dacht ik maak van de gelegenheid gebruik an stem gewoon op beide polls in die bovenste staan wel meer dingen die ik nog nooit heb gegeten dan in die onderste
Ik mis de optie “Ik heb nog nooit een Knorr Wereldgerecht gegeten, maar ik wil wel stemmen”. Moet het maar eens gaan proberen
Hmmm “kip matras” haha lekker hoor
Dat is afmaken toch?
- Sauvignon Blanc
- Chardonnay
- Pinot Grigio
- Chenin Blanc
- Riesling
0 stemmers