Stel hier je persoonlijke vraag #2

In het laatste jaar hadden mijn beste vriendin en ik met twee les van een heel chille leerkracht en die heeft ons tijdens zijn laatste les op Cava en hapjes getrakteerd in de leraarskamers omdat we allebei een supergoed eindwerk hadden gemaakt :zipper_mouth_face: De les daarna ging inderdaad iets vlotter dan anders

9 likes

Ja dat is iig wel wat ik ermee bedoelde :stuck_out_tongue: maar volgens mij hebben er ook mensen ā€œneeā€ gestemd omdat ze op onregelmatige tijden werken of zo.

Oh dan heb ik het ook verkeerd geĆÆnterpreteerd, ik heb m’n stem maar aangepast haha

1 like

Betekent dra. dus dat je aan het promoveren bent? Zo ja, nog meer motivatie voor mij om een onderzoeksmaster te doen en daarna te gaan promoveren, ben echt titelgeil.

2 likes

Dra is doctoranda, de vrouwelijke vorm van doctorandus.

Nah dit is toch ook raar.

Oh hahaha :sweat_smile: ik heb het nog nooit voorbij zien komen bij vrouwelijke docenten (de docenten dus die nog aan het promoveren zijn)

Ben heel erg benieuwd of jij zelf vrijgezel bent, net een relatie of juist lange relatie hebt nav je bericht.

Je hebt nooit 100% grip op waar je gedachten naartoe dwalen tijdens de seks hĆØ. En daarnaast vind ik persoonlijk een beetje fantaseren juist ā€˜gezond’ in een relatie. Ik ben 6+ jaar samen met mijn - inmiddels - man en vind hem nog steeds leuk lief en aantrekkelijk maar soms is het gewoon leuk om aan een ander te denken, de boel wat spannender te maken. En nee ik denk dan nooit aan een ex ofzo maar wel aan bijv random mannen die ik sexy vind. Ik hoop eigenlijk dat mijn man dit ook bij mij doet haha, ik gun hem ook echt zijn fantasieĆ«n en plezier.

Edit: dit dus. https://goedele.com/inspiratie/wat-fantaseren-over-iemand-anders-je-over-je-relatie-vertelt

10 likes

Om even in hetzelfde thema te blijven: Hoevaak masturbeer jij wanneer je niet in een relatie zit en ook niet op regelmatige basis seks hebt met een scharrel/seksdate(s)? (Als je langer dan 5 jaar in een relatie zit weet je het niet dus mag je niet antwoorden.) Al deze polls zijn uiteraard anoniem!

• Nooit/ zelden
  • Maandelijks
  • Wekelijks
  • 2 keer per week
  • 3-5 keer per week
  • 6-7 keer per week
  • Meerdere keren per dag

0 stemmers

Als jij op regelmatige basis seks hebt, hoevaak masturbeer je dan?

• Nooit/ Zelden
  • Maandelijks
  • Wekelijks
  • 1-2 keer per week
  • 3-4 keer per week
  • 5-6 keer per week
  • Dagelijks
  • Meerdere keren per dag

0 stemmers

Wat is je recordaantal masturbatiesessies op een dag?

• 2
  • 3
  • 4-6
  • 7-8
  • 9-10
  • 11-12
  • 13-15
  • Vaker dan 15 keer

0 stemmers

Ik had het hier laatst heel open over met huisgenoten en nu ben ik dus heeel benieuwd wat het gemiddelde is van vrouwen van onze leeftijd.

Als je partner plastisch chirurg was, zou je dan aan je laten sleutelen door hem of haar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Das toch de droom

3 likes

Ik heb soms echt random vragen ineens in mijn hoofd. :’) Hebben jullie wel eens een automatische incasso terug laten storten op je bankrekening omdat je tijdelijk in geldnood zat? Dit heeft een naam maar die weet ik even niet. Poll is anoniem.

• Wel eens gedaan
  • Doe ik soms
  • Doe ik regelmatig
  • Nee nooit gedaan

0 stemmers

Storneren heet dat :slight_smile:

2 likes

Oooh, thanks!

1 like

Ach meteen de volgende vraag want die sluit er wel mooi op aan. Vind je van jezelf dat je goed met geld om kan gaan? Dus elke maand beetje sparen, niet blut zijn etc. Ook anoniem.

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

drempel zou wel een stuk lager zijn dus ik zou wel sneller iets laten doen denk ik!

Gebruik je je telefoon wel eens tijdens het autorijden (en dan niet handsfree)
Anoniem

• Ja, regelmatig
  • Ja, als ik even snel iets moet opzoeken / nummer moet veranderen etc.
  • Ja, als het rustig is op de weg / ik alleen op de weg rijd
  • Nee, nooit

0 stemmers

Ik vind zoenen zonder tong zo vreemd, moet er echt niks van hebben als iemand me zo laf zoent.

7 likes

Vroeger wel! Maar weet niet meer tot hoeveel landen ik ben gekomen.

1 like

Happy birthday George :wink: :tada: